5/15/2016

WEEK CATEGORY: SCHOOL TRIP: MONAKO



















Jeśli spodziewałeś/aś się tutaj zdjęć z Hiszpanii to może i cię zawiodłam, ale szczerze mówiąc nawet nie przejrzałam planu wycieczki zbyt dokładnie, zaaferowana samym faktem, że wyjeżdżam. Otóż pierwszym punktem docelowym było Monako. Może i kiedyś już tam byłam, ale było to bardzo dawno temu i cudownie było powtórzyć te wrażenia i odświeżyć lub ponownie załadować pamięć. Żałuję, że byłam tam tak krótko. Nawet nie wiecie, ile pomysłów na zdjęcia na minutę bombardowało moja głowę. Smutno było mi stwierdzić, że nie zrealizuje ich na pewno w najbliższym czasie. Musiałam cieszyć się samymi widokami i kilkoma szybkimi ujęciami lustrzanki. 
Co mogę wam powiedzieć o Monako lub samym Monte Carlo? Kraj, w którym mieszkają najbogatsi, w którym budują sobie domki letniskowe (a właściwie wille) milionerzy, gdzie co drugi samochód to porshe i gdzie codziennie wiele osób wygrywa grube miliony w słynnych kasynach. Patrząc na to wszystko wydaje ci się, że wylądowałeś w filmie lub na innej planecie. Naprawdę niesamowite wrażenia. Mam nadzieję, że kiedyś jeszcze tam wrócę i przywiozę kilka sesji. Tymczasem do następnego posta. Tym razem możecie trzymać mnie za słowo, to będzie Hiszpania...

29 komentarzy:

  1. Zdjęcia naprawdę super, najbardziej podobają mi się te robione gdy jest już ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zdjęcia. Kocham tego typu wycieczki :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawi mnie codzienne życie Monako :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeruna, zazdroszczę takiej wycieczki!
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo nie, takie zdjęcia i temat wycieczki kiedy ja muszę uczyć się na sprawdzian :) Może metoda od weekendu do weekendu pomoże i już niedługo będą wakacje haha
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne miejsce! Mam nadzieję że kiedyś je odwiedze:)

    Nowy post u mnie - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym kiedyś pojechać do Monte Carlo :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. łoo ale tam super!

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia, też tak mam na wyjazdach - pełno pomysłów na zdjęcia i tak mało czasu! :/

    http://ab-photographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam, byłam, piękne miejsce. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się nie zawiodłam, Monako to mniej odwiedzane miejsce i fajnie było zobaczyć coś mniej typowego. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Klimatyczne zdjęcia, bardzo ładne. Też chciałabym pojechać gdzieś z przyjaciółmi za granicę. Na pewno było fajnie, co nie?
    http://blackcoffe-julia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie byłam w Monako, więc zdjęcia podsyciły jedynie moją chęć wyjazdu!
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę takiej wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne zdjęcia, sama chętnie wyjechałabym gdzieś daleko! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne miejsce :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  21. Piekne zdjęcia <3

    Zapraszam do siebie ;) -> nowy post!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know!

    |SYDNEY SLEEK|

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale masz cudownego bloga! Trafiłam tu z jessmili i jestem zachwycona, obserwuję <3

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.