6/04/2016

DIFFERENT WAY









Dzisiejsza stylizacja to w zasadzie dalsza część zdjęć z ostatniej sesji, jednak tutaj bluzkę połączyłam z szortami. Ta wersja zdecydowanie jest bardziej codzienna. Ozdobne kieszenie i dekolt bluzki dodają całości tego czegoś. Ostatnio jest to mój ulubiony zestaw do szkoły. Na zdjęciach tutaj widać więcej detali np. buty, które ogromnie polubiłam oraz niezastąpione okulary z h&m. 
Chciałabym także poinformować was, że dostałam się do czerwcowego składu jessmili. Jest mi niezmiernie miło, że organizatorki wybrały moje zgłoszenie przy rekrutacji. Marzyłam o uczestnictwie w tej akcji, to duża szansa na rozgłos i dobrą zabawę! Polega to na tym, że co miesiąc wybierane jest siedem blogerek/vlogerek/instagramowiczek, które mają dostęp do social mediów jessmili przez dany miesiąc. Każda z nas ma swój dzień, kiedy to jest najbardziej aktywna na portalach. U mnie dzień wypada w sobotę, czyli dzisiaj, kiedy pisze tego posta. Sporo się dzieje i zachęcam was do śledzenia mnie tutaj:

snapchat - jessmilia99
instagram - jessmilia_ask - jessmilia

20 komentarzy:

  1. Ta bluzka wygląda świetnie w połączeniu z szortami c:
    Jej, ale masz super zgrabne nogi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje że dostałaś się do Jessmili! :) ładnie wyglądasz ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że dostałaś się do Jessmili! Myślę, że na to zasługujesz! :)
    Bardzo fajne zdjęcia! Ale masz już długie włosy!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, że jesteś w Jessmilii! To świetna wiadomość. :)
    Trzecie zdjęcie najlepsze! :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia a czwarte chyba najlepsze <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodenki są świetne <3
    jeju jak Ci zazdroszczę takich długich włosów :c

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. W jakim programie przerabiasz zdjecia? Sa swietne! Pozdrawiam :*
    Olivkv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne foty, gratulacje takiego wyróżnienia! :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia jak zawsze :) uwielbiam twój styl Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale super okulary :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Niby prosty, zwyczajny outfit, ale ma coś w sobie :)
    Pasują ci te okulary!


    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna stylizacja! <3
    Te krótkie spodenki bardzo mi się podobają.
    A zapomniałabym dodać - cieszę się, że jesteś w Jessmili! <3
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam! nowy post u mnie - [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  14. twoja figura jest cudowna pozazdroscić ! + ogl jessimillie :D
    http://ksabiszewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. O właśnie z jessmili do Ciebie trafiłam i mega cieszę się, że dzięki tej akcji mogłam o obie usłyszeć, masz świetnego bloga!
    Świetne są te buciki!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.