6/12/2016

GRAY TOTAL LOOK















Jestem z siebie dumna, że jeszcze przed zakończeniem tego tygodnia dodaję posta. Zbyt długo zwlekałam z tymi zdjęciami, trzymając total look w postaci, już dobrze znanych spodni cullotes i bluzki w tym samym wzorze z wysokim dekoltem na dnie szafy. Razem z nim czekały też wymarzone, szare nike huarache. Kwestią czasu było obejrzenie miliona filmików z tymi spodniami w roli głównej i stworzenie stylizacji. Kiedy kupowałam ten komplet byłam pewna, że nie założę go nigdy razem, a jednak przekonałam się i już możecie zobaczyć efekty na zdjęciach. Wyszło naprawdę szaro. Przed wyjściem narzuciłam na siebie kurtkę jeansową, nawet nie myśląc o tym, że rzeczywiście będzie ona potrzebna do zdjęć. Głównie miała chronić mnie przed wieczornym chłodnym wiatrem. Nie zaskakuje mnie to jednak, bo jak już dobrze wiecie jestem zwolenniczką takich spontanicznych decyzji. Mam jeszcze bardzo wiele pomysłów na wystylizowanie obu części tego kompletu i na pewno wkrótce i te pojawią się na blogu. Tymczasem dajcie znać w komentarzu, jak wam się podoba total look (kupiony w Bershce) i do zobaczenia w kolejnej notce.

27 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! Klasyczna i (przypuszczam) wygodna a jednak ma w sobie coś nietypowego. Naprawdę świetne!

    Zapraszam na nowy post - [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny i stylowy look ! <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham te spodnie!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę ciekawy look :)
    Świetne zdjęcia!

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam te same spodnie tylko w zielonym kolorze. Śliczne zdjęcia!! Fajnie się ciebie ogląda na Jessmili.

    Zapraszamy do mnie: aleksandrakubiaczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, masz niesamowitą urodę. Myślałaś może o modelingu?

    OdpowiedzUsuń
  7. no no całkiem fajny ten twoj total look :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ladniusio! widzialam na jessmilii zapowiedz :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Szarość <3 super, ps cudne włosy:)

    http://justagata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam culotte, zresztą sama niedawno o nich pisałam :) Przepięknie wyglądasz!
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo niebanalny look na niebanalnej urody dziewczynie! sliczna jestes <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna masz urodę. Świetna stylizacja i ten uśmiech aż się nie chce oderwać wzroku.

    MÓJ BLOG KLIK.>

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz fenomenalnie! Genialne zdjęcia :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeżeli chodzi o spodnie takie typu, jestem ich wielką zwolenniczką. Mogłabym je nosić codziennie. Ich wygoda jest nie do opisania.

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam twój styl! świetny zestaw! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcie piąte od góry prześliczne, zresztą tak jak inne :* Wymyśliłaś oryginalny look,a ludzie na tym świecie rzadko są oryginalnymi :* Super post! Ps. Fajnie, iż jesteś w czerwcowym składzie Jessmili
    Zapraszam:http://natikooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurtka świetnie się zgrała z całym zestawem. Super się wszystko razem komponuje!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.