6/28/2016

LITTLE SCRAF AND MOM JEANS












Od dłuższego czasu zastanawiam się czy nie pozostawić tego posta bez tekstu. Tak blisko było żebym kliknęła przycisk "opublikuj" i zamknęła komputer, ale zdecydowałam się i piszę. Czy to nie banalne? "Miałam nie pisać, ale piszę, cieszcie się obserwatorzy". Banalne. Dlatego miałam się nie produkować. Chciałam wyjść na artystkę i napisać coś mądrego i głębokiego, ale wychodzi to samo co na innych blogach. Powtarzamy się. Nawet nie mam pojęcia jak często. Nie ma w tym nic złego. Dlaczego za wszelką cenę chcę odejść od normy? Oryginalność jest w modzie, a ja w ciemno za nią podążam. Indywidualność zaczyna wyprzedzać nawet zdrowie czy przyjaźnie na mojej piramidzie moralnej. Zastanawiam się czy właśnie to krytykuję czy raczej jestem z tego dumna. Nie wiem. Tak jest. Na zdjęciach spodnie typu "mom jeans". Owszem, są w modzie i naturalnie, uwielbiam je. Pokazywane są na milionach blogów, tak samo jak "cullotes". Chodząc w nich po mieście, wyróżniam się, ale pokazując je na blogu, jestem jedną z wielu. Kolejna intrygująca część outfitu to chustka przewiązana na szyi. Ona również szokuje na pokazach i stała się nieodłącznym elementem w stroju osób powiązanych ze światem mody. Wśród nich to norma, a kiedy wyjdę tak z koleżankami wyglądam zuuupełnie inaczej. Więc jak to jest z tą oryginalnością? Spodziewacie się wyjaśnienia i mądrego morału czy zakończenia? Przykro mi, ja sama jeszcze do tego nie doszłam. Mam ogromną nadzieję, że do następnego posta wymyślę coś "wow". Tymczasem trzymajcie się i zapraszam do oceny stylizacji w komentarzach...

24 komentarze:

  1. Świetne spodnie, uwielbiam taki krój :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie są świetne! Gdzie kupiłaś??

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nie jestem odwazna ,jesli chodzi o mode , raczej staram sie nie kombinowac ,ale twoja odwaga i oryginalnosc sa godne podziwu. Uwazasz,ze jestes jedna z wielu blogerek modowych ,jednak mi najbardziej twoj blog przypadl do gustu , rob dalej to co robisz. Pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz urodę modelki z wybiegu, naprawdę jesteś piękna, śliczne zdjęcia :))

    M Ó J B L O G

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja ogólnie bardzo mi się podoba w sumie tak samo jak wpis. [ dobrze ze go wpisałaś :P] Dobrze mowisz ze na blogach są podobieństwa, a jak juz wyjdziemy w apaszce (tak jak Ty tu) na miasto to od razu jestesmy inne- gdzie w blogosferze podobne, niemal że kopie.
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! Bardzo podoba mi się ten krój spodni i koniecznie muszę sie w takie zaopatrzyć :)

    Zapraszam na nowy post :) [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia! <3
    Spodnie bardzo mi się podobają.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetni wyglądasz z tą chustką :)
    Nie da się być całkowicie oryginalnym.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oryginalność to rzecz bardzo trudna w tych czasach, trudno się wyróżniać, by zarazem nie przesadzić.

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie wyglądasz! Tak, bycie oryginalnym jest chyba niemal nieosiągalne w dzisiejszych czasach. Chcemy się wyróżniać, a wszyscy wyglądamy tak samo.

    https://callmefashionblogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzka i spodnie bardzo mi się podobają! Masz rację, z tą oryginalnością jest niezłe zamieszanie!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem oryginalnosc to pewnego rodzaju zagadka (ciezka do rozwiazania) ;) Wygladasz swietnie, zdjecia sliczne :D Poza tym super wyglad bloga, zostaje na dluzej, obserwuje :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne są te spodnie, bardzo podoba mi się taki fason, ale tylko na kimś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś przepiękna. Masz intrygującą urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesli chodzi o ta oryginalnosc to mi tak samo trudno wyjasnic jej prawdziwosc.

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Oryginalność w tych czasach jest trudna ,ale mam zdaniem nie pojawia się tylko w stylu ubierania, ale także nasz charakter, sposób bycia. Pięknie wyglądasz, a spodnie na Tobie świetnie leżą i masz nie typową urodę i w ogóle jesteś śliczna . :)

    Pozdrawiam cieplutko :*
    Zapraszam w wolnej chwili paulina-juni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. jeeju, extra ootd :o świetne spodnie, może zakupie takie w pobliskiej galerii :)

    Zapraszam do siebie,
    http://oliwiagajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne zdjecia!! Co do oryginalnosci zgadzam sie z toba w pelni. Masz przesliczna, ciemna karnacje!!! Pozdrawiam :)
    Olivkv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz bardzo ciekawie ^^


    Zobacz jak łatwo możesz dostać pudełko japońskich słodyczy:
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.