6/15/2016

MONTSERRAT












Nigdy się nie spodziewałam, że napiszę tu do was w środę o 17:30, a jednak końcówka roku i brak poprawek robi swoje. Stety czy niestety dodaję tutaj ostatnie zdjęcia z wycieczki po Hiszpanii. Tym razem zbiór zdjęć jest z góry Montserrat, gdzie znajduje się także klasztor o tej samej nazwie. To ważny punkt wycieczki, jeśli udajemy się do Barcelony, ponieważ leży on zaledwie "godzinę" od tego miasta. Krajobraz górski i klimat tego miejsca zachwyca i porusza. Widoki są naprawdę niesamowite i warte zobaczenia. Nie zapomnijcie o zatrzymaniu się tam podczas pobytu w Hiszpanii. 
Tymczasem ja mam ogromną nadzieję, że to moja nie ostatnia podróż do Hiszpanii, ponieważ jestem zakochana w tym kraju - we wszystkim co sobą reprezentuje - klimat, kultura, język, jedzenie - wszystko. Mam nadzieję, że ta seria wam się spodobała i nie macie nic przeciwko, że rozbiłam ją na tyle postów. No cóż po prostu miałam masę zdjęć! Dajcie znać, czy lubicie moje pamiętniki z podróży, bo wkrótce szykuje się kolejna, ale na razie żadnych szczegółów. Czekajcie!

17 komentarzy:

  1. piękne miasto <3 muszę się wybrać w końcu do tej Hiszpanii :3
    patrycja-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Już czekam na inne "pamiętniki" na zdjęciach! Piękne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post - [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne, pozytywne zdjęcia!
    Zawsze chciałam byc w Hiszpanii! :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie zdjęcia, faktycznie piękne miejsce! Widać, że świetnie spędziłyście czas:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są naprawdę świetne, a widoki zachwycają ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie posty więc czekam na więcej! Cudowne zdjęcia, zazdroszczę pobytu w Hiszpanii :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia i cudowne miejsce! A twój uśmiech jest po prostu promieniujący!

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne miejsce! 1 zdjęcie najlepsze ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hiszpania jest przepiękna, a to miejsce zapiera dech w piersiach :)
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejne świetne zdjęcia :) Pokochałam tą serię, bardzo! Jeśli zamierzasz zrobić kolejną część, to jestem za! Będę z chęcią czytać i oglądać :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w zeszłym roku miałam jechać do Hiszpanii na obóz, jednak ostatecznie wypadła Grecja :D Piękne i bardzo pozytywne zdjęcia ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.