6/25/2016

THE END OF SCHOOL YEAR










Najbardziej wyczekiwany dzień każdego roku w życiu ucznia po prostu nadszedł i tym samym rozpoczął nasz ulubiony okres - wakacje. Teraz najważniejsze jest to, żeby go nie zmarnować i wykorzystać w 100%. Nie chcę żałować ani jednego dnia. Postaram się zaplanować wakacje i dopiąć wszystko na ostatni guzik. Tylko żeby zbytnio się nie nastawiać, bo wszystko w ciągu minuty może się zmienić, a ja pozostanę rozczarowana. 
Na zdjęciach widzicie stylizację, którą miałam na zakończeniu roku szkolnego. Cóż zwykła spódniczka, prosta koszula i baletki to dla mnie za mało. Chciałam wyglądać inaczej niż wszyscy w okół, a jednak odpowiednio co do okazji. Koszulę kupiłam już jakiś czas temu w zarze i jestem nią zachwycona. Tym razem przedstawiam wam ją w eleganckim zestawieniu, ale już mam plan na jej odwrotne oblicze. Spodnie to kolejna para cullotes'ów w bardziej formalnym wydaniu. Ostatnim zdecydowanie bardzo ważnym elementem są sandałki z metalicznym deseniem na gumkę. Nie dosyć, że wyglądają zjawiskowo, to są mega wygodne. Samo wykończenie całości to delikatne obrączki na palcu u prawej ręki. Paznokcie znowu zdecydowałam się pomalować na biało, bo ostatnim razem ogromnie mi się podobały. 
Zanim pożegnam was i życzę udanych wakacji chciałabym podzielić się z wami moim muzycznym odkryciem. Zapewne znacie już Lukas'a Graham'a i jego słynny kawałek - 7 years. Mnie nigdy się on nie znudzi i nigdy nie przestanę go nucić. Ostatnio znalazłam kilka innych piosenek tego wokalisty i zakochałam się w nich. Pomyślałam, że wam też mogą się spodobać, więc zostawiam wam linki:
Lukas Graham - Mama said (mogliście już słyszeć w radiu) 

18 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę że już są wakacje. Chcę je spędzić jak najlepiej i wykorzystać każdy dzień na maksa. Śliczna stylizacja. Bardzo podoba mi się twoja koszula ale nie ma się co dziwić bo Zara to mój ulubiony sklep. Spodnie również mi się podobają bo jestem ostatnio fanką culottes'ów.

    Zapraszam do mnie: aleksandrakubiaczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wakacje, szczególnie ten pierwszy dzien, kiedy mam je całe przed sobą.
    Stylizacja mega, koszula jest świetna :)
    Zuzb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujące zdjęcia!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oryginalna stylizacja. Cieszę się, że są już wakacje!!!

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nietuzinkowa stylizacja. Udanych wakacji :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Piosenka You're Not There bardzo mi się teraz spodobała!
    Ładnie wyglądałaś, jak zawsze wyjątkowo, oryginalnie, w swoim stylu :)
    Udanych wakacji, abyś każdy dzień mile wspominała!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie podoba mi się Twój outfit :)
    Miłych wakacji! Ja ich w ogóle nie czuję, trochę się martwię że ich nie wykorzystam dobrze, bo jeszcze to do mnie nie dotarło że się zaczęły :(
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia i super stylizacja! Śliczne sandałki :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  9. o te sandalki sa super:))

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz!

    Zapraszam do mnie - [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku! Uwielbiam twój styl! Przepięknie wyszłaś !♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie się wyróżniasz, jeśli chodzi o strój na zakończenie roku. Uwielbiam taką oryginalność! :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja! Udanych wakacji, dobrych dla bloga przede wszystkim, haha! Ale też spełnienia wszystkich planów i dobrej zabawy :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też chcę wykorzystać te wakacje w 100 %.Piękna koszula !
    Mój blog-Sanserose

    OdpowiedzUsuń
  15. Elegancko i niebanalnie - bez wątpienia się wyróżniałaś. I to jeszcze z tak oryginalną urodą - śliczna buzia!
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.