6/07/2016

THE LAST ONE FROM BARCELONA















Przykro mi stwierdzić, że wycieczka po Barcelonie dobiega końca. Dzisiaj dodaję posta z ostatnich godzin w tym pięknym mieście. Tym razem mieliśmy trochę czasu dla siebie. Przyznaję, że nakupiłam masę pocztówek, które teraz wiszą na mojej ścianie obok łóżka - klik. Chciałabym też podziękować Zuzce za cudowne zdjęcia zwykłych ludzi na ulicach, ponieważ są jednymi z moich ulubionych. Spontaniczne fotografie, kiedy ktoś nie ma o nich pojęcia są najlepsze, mają w sobie coś magicznego. Pani w czerwonej skórze i jeansowej spódniczce jest świetna albo ci uliczni grajkowie - bezcenne fotki. W ten sposób po raz ostatni przyjrzałam się miejscu z moich marzeń. Przy zachodzie słońca i najedzona byle jakimi fastfood'ami, pożegnałam Barcelonę. Miasto zrobiło na mnie naprawdę ogromne wrażenie i jestem pewna, że kiedyś tam wrócę, by przywieść wam jeszcze więcej zdjęć i wrażeń. Mam nadzieję, że podobały wam się te trzy notki i spełnieni wrócicie stąd do rzeczywistości. Mimo to nie martwcie się, bo Hiszpania to nie tylko Barcelona. Chcecie więcej? Pociąg w dalszą część Hiszpanii odjeżdża za jeden/dwa posty. See you!

26 komentarzy:

  1. Również byłam w Barcelonie i wiem jak ciężko opuścić to piękne miasto...

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe zdjęcia!
    Chciałabym tam spędzić choćby jeden dzień!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego co wiem to Hiszpania ma całkiem inną stolicę, od ponad 450 lat jest nią Madryt :)
    Barcelona jest stolicą Katalonii - coś trochę na zasadzie jak Katowice miastem wojewódzkim w woj.śląskim.

    www.coklaudia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko! Tak to jest pisać posty o późnej porze. Przepraszam i poprawiam!

      Usuń
  4. Barcelona nie jest stolicą Hiszpanii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie byłam w Barcelonie! Po twoich zdjęciach widać,że jest tam naprawdę ślicznie x
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia. Barcelona to takie piękne miasto :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! Fajnie że miałaś okazje być tam :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam w Barcelonie i bardzo chciałabym tam wrócić! :) Świetne zdjęcia, uwielbiam Twoje fotorelacje z tej podróży, genialnie Ci wychodzą, a zdjęcia to po prostu SZTOS! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Barcelona jest jednym z moich największych marzeń! Piękne miejsce i piękne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post do mnie - [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę zwiedzenia Barcelony. Być tam to moje wielkie marzenie.


    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. o jasna cholera ale zazdroszcze ci tego wyjazdu :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne miejsce, strasznie chciałabym zwiedzić Barcelonę, ale wszystko jeszcze przede mną ;)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku ale Ci zazdroszczę! Mega chciałabym kiedyś polecieć do Hiszpanii. I mam tak samo z pocztówkami, uwielbiam je kupować, haha c;
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne zdjęcia!
    strasznie zazdroszczę :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ulalaa zazdroszcze!

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju jak tam pięknie! Muszę kiedyś tam pojechać :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  17. ile pięknych pocztówek, mój raj <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ile pięknych pocztówek, mój raj <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne te zdjęcia przypadkowych ludzi, faktycznie mają w sobie klimat:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.