7/30/2016

BLACK CULLOTES











Mam na sobie: top i okulary z H&M, spodnie cullotes z Bershki i sandałki - klik.
Stylizacja, jak i zdjęcia została stworzona jeszcze przed wyjazdem do Chorwacji. Podstawą do całości były czarne spodnie cullotes, które zdecydowanie nadają się do eleganckich zestawów (takich jak ten na zakończenie roku - klik). Ponownie połączyłam spodnie z sandałkami z metalicznymi paskami. Sportowy top (który już znacie - klik) zdecydowanie zmienia postać rzeczy. Każda część z innej bajki, a razem tworzą świetną całość na co dzień. Takie połączenia uwielbiam - zdecydowanie niebanalne, a jednak proste i nad wyraz wygodne.
Zdjęcia zrobione są na osiedlu w moim mieście, które całkiem nieźle komponuje się ze stylizacją. Staram się znajdywać coraz to nowsze tła do zdjęć, a jednak jest to ciężkie, kiedy mieszkasz w małym mieście. Mam wrażenie, że te naprawdę dobre powoli się kończą i z desperacją wyruszam na wycieczki rowerowe w poszukiwaniu nowych jak najbliżej mojej miejscowości. Czy macie może jakieś pomysły na ciekawe zdjęcia w niedużym mieście? Może ostatnio coś odkryliście i podzielicie się tym w komentarzu? Myślę, że to mogłoby pomóc i zainspirować mnie! Z góry dziękuję. Trzymajcie się i do następnego posta...

24 komentarze:

  1. mega styówka:D wszystko idealnie do siebie pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacja mi się podoba, a ty jesteś śliczna :) masz jakieś zagraniczne korzenie? :>
    Zapraszam na mój blog - famuart

    OdpowiedzUsuń
  4. Razem świetnie to wygląda. Zakochałam się w tych sandałkach. :)

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz bardziej przekonuje się do cullotes, jednak jeszcze nie na tyle żeby znalazły się w mojej szafie. Może kiedyś, kto wie.

    https://smallnatic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja a zdjęcia genialne! Pozazdrościć urody :)
    Pozdrawiam
    agatkapomadka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja ! Jeśli chodzi o miejsca na zdjęcia.. Ja osobiście lubię zdjęcia w jakiś starych budynkach albo właśnie na osiedlach. Jeśli nie będzie już pomysłów zawsze można wykonać zdjęcia w domu na jakiejś jednolitej ścianie, czy coś :)
    Zapraszam do siebie, na całkowicie nowego, fotograficznego bloga :)
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty dobrze tak wygladasz:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie zdjęcia i świetna stylizacja ;)
    PS: uwielbiałam Cię oglądać na Jessmili ;p

    >> http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne culloty :) Pięknie wyglądasz!

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze świetne zdjęcia, szczególnie to ostatnie. Nie znam się na modzie, ale twoje posty mnie inspirują :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super połączenie, w 100% w moim stylu :D Do tego te okulary, też są świetne. Piękne zdjęcia!

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz! Bardzo ładna stylizacja!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz! Te spodnie cullotes są genialne :)

    Julia's Secret

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz! Cudowne zdjęcia! Idealnie wręcz! :)
    pacholczakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz cudowną urodę, taką niespotykaną! :))
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie pasują ci cullotes, mi niestety nie bo jestem na nie zbyt niska. Też niestety ostatnio mam problem ze znalezieniem fajnych miejsc na zdjecia ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie się prezentujesz ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.