7/18/2016

CROATIA DIARY



Widzieliście już trzy standardowe sesje zdjęciowe. Chciałabym wiedzieć, która z nich najbardziej wam się podobała - 1, 2 czy 3? Czekam na wasze opinie i przechodzę już do ostatniego posta z tej podróży. Tym razem nadszedł czas na pamiętnik. Równie dobrze mogłabym rozbić go na dwa lub trzy posty, jednak nieco inny sposób na opisanie moich wrażeń wydał mi się niezwykle ekscytujący. Zacznę od tego, że nie był to mój pierwszy raz w tym pięknym kraju. Już kiedy byłam małą dziewczynką jeździłam tam z rodzicami niemal co roku. Nie interesowałam się wtedy jeszcze fotografią i kolekcjonowaniem zdjęć, dlatego teraz wyglądało to zupełnie inaczej. Teraz widoki oglądałam trzy razy dłużej, przeżywałam wszystko dwa razy mocniej, a każde miejsce zdawało się idealnym na zdjęcie. Mimo to nie rezygnowałam z dobrej zabawy i zwykłego odcięcia od codzienności.


Chcę przez to powiedzieć (napisać), że mój czas nie był wypełniony po brzegi sesjami oraz zwiedzaniem pięknych zakątków kraju. Mogę nawet przyznać, że większość czasu spędziłam grając w basenie w siatkówkę, czytając książkę w cieniu na leżaku lub pływając w błękitnym Adriatyku, świetnie bawiąc się przy tym z rodziną i znajomymi. W końcu wakacje to wakacje.




Jak już wspominałam nie obyło się bez wycieczek, zdjęć i spacerów. Jeśli nie było to "kręcenie się" po okolicy z siostrą i aparatem, to była to wyprawa autobusem do pobliskich miast portowych. Pierwszy raz wyruszyliśmy na kolację do Trogiru. Wróciliśmy późnym wieczorem jednym z wielu statków turystycznych. Port nocą wygląda niesamowicie - miliony malutkich światełek nad wodą, a w tle krajobraz górski, gdzie kolejne światła jeżdżących samochodów przemieszczają się, jakby latały po ciemnym niebie.





W czasie pobytu w Chorwacji odbyło się tylko jedno typowe zwiedzanie. Mianowicie pojechaliśmy do Splitu - port i miasto, które jest drugim największym, pod względem mieszkańców w kraju. Widoki są naprawdę warte zobaczenia. Jednocześnie możemy znaleźć tam stare, wąskie uliczki oraz robiący ogromne wrażenie port, w okół którego mieści się mnóstwo restauracji, gdzie zjemy świetnie przyrządzone owoce morza.








Błądząc po wąskich uliczkach Splitu znaleźliśmy cudowne miejsce, gdzie można napić się Mohito (oczywiście wersja bezalkoholowa) lub zjeść lody, a na dodatek posłuchać dobrej muzyki. Atmosfera idealna, że aż chciałabym tam wrócić. Zdecydowanie mogę polecić hmmm "Kokolo" na chwilę odpoczynku w Splicie.






Na zakończenie dnia usiedliśmy na murku, czekając na statek do domu oraz podziwiając zachód słońca w porcie. Kiedy tak o tym piszę i patrzę na zdjęcia to czuję jakbym tam teraz siedziała wdychając nie zbyt przyjemny zapach portowy, czując wieczorny, może zbyt chłodny podmuch wiatru, ale ciesząc się widokiem oraz czasem spędzonym z bliskimi. 
Podsumowując wyjazd był bardzo udany i myślę, że mogę zaliczyć go do jednego z najlepszych. Czuję się spełniona co do zrobionych zdjęć oraz wspaniale spędzonego czasu. Tęsknię za tym kiedy dzień trwał od 12:00 w południe do 2:00 nad ranem, kiedy jedynym moim zmartwieniem był wynik w totalnie amatorskim meczu siatkówki, czy wyrobię się ze zdjęciami przed obiadem albo zjedzenie kalmara po raz pierwszy. Mam nadzieję, że czeka mnie jeszcze wiele podobnych wyjazdów, czy to z rodziną czy z samymi znajomymi, czy z wszystkimi jednocześnie. 
W tej chwili siedzę już w domu po powrocie z obozu siatkarskiego, lecząc bóle każdego z mięśni i modląc się o to żeby przed wyjściem do fryzjera nie spadł deszcz. No cóż powracam do codzienności na kolene dwa tygodnie. Na pewno spędzę je z przyjaciółmi. Już nie mogę sie doczekać! Tymczasem żegnam się, życzę udanych wakacji i do następnego. Ps. Daj znać jeśli przeczytałeś całego posta i oceń która sesja z trzech ostatnich była najlepsza!

21 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chorwacja jest piękna *.* A co do sesji to nie potrafię wybrać jednej, gdyż każda miała w sobie "to coś" ;)

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia,aż miło popatrzeć :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Troszkę poucinały mi się wyrazy i nie mogłam wszystkiego przeczytać do końca? Czy to mój laptop wariuje czy może popełniłaś jakiś błąd? :) Moja ulubiona sesja to chyba... sama nie wiem, haha! Kolejne fajne zdjęcia, piękna biała sukienka ( zdradzisz skąd masz? :) ), z chęcią bym znalazła się tam, gdzie byłaś ty!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ze znajomymi planujemy taka wycieczke do Chorwacji za rok w wakacje sami! Oby to wypalilo:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podobała mi się pierwsza. Jejku jaka opalona jesteś, gdybyśmy stanęły obok siebie ja byłabym biała jak ściana przy Tobie, zazdroszczę takiej opalenizny :D.
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale widoki!!! Zazdroszczę :) Najbardziej spodobała mi się ta pierwsza stylizacja :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jest Chorwacja. Byłam w Puli i bardzo mi się podobało!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ah te widoki *-* aż chce się spakować i tam lecieć !
    Zapraszam do mnie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie mój ulubiony to sporty croatia😍 Cudownie tam wygldasz! Następnym razem jadę z Tobą na wakacje!😂😂❤ Udanych dalszych wakacji! Pozdrawiam 💋
    Wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie mój ulubiony to sporty croatia😍 Cudownie tam wygldasz! Następnym razem jadę z Tobą na wakacje!😂😂❤ Udanych dalszych wakacji! Pozdrawiam 💋
    Wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jak tam jest ślicznie! no no <3
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim marzeniem jest wyjazd do Chorwacji ! :)
    Świetne zdjęcia, zapraszam do obserwacji :)
    https://monica280497.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku ale się opaliłaś! Najbardziej spodobała mi się sesja na boisku :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe miejsce! aż zazdroszczę :) cudowna opalenizna
    Pozdrawiam, Aparetka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W pięknym miejscu byłaś! Ja juz nie raz byłam w Chorwacji i przyznam jest tam pieknie w wielu miejscach!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ tam pięknie! Chorwacja to cudowny kraj :)
    Ślicznie wyglądasz <3

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  18. Według mnie sesja 1 jest najlepsza :)
    Ogólnie to za 2 tygodnie tez jadę do Chorwacji i to będzie mój pierwszy raz w tym kraju. Mega się cieszę na ten wyjazd a po Twoim poście to jeszcze bardziej nie mogę się doczekać :D
    Masz może jakieś cenne wskazówki co do pobytu w tym kraju ?
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ale się opaliłaś :) wróciłabym na Chorwację, bo dawno nie byłam :)
    patrycja-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.