7/11/2016

CROATIA STREET











20 komentarzy:

  1. Ubrałabym taką kieckę <3
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka wraz z butami mega!
    Ładne zdjęcia!

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Te zdjęcia tak fajnie zgrałaś, że wygląda to tak, jakbyś spacerowała sobie po Chorwacji i co jakiś czas robiła zdjęcie, oprowadzając nas. Pokrętnie to tłumaczę, ale podsumuję, że efekt świetny, :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Outfit bardzo mi się podoba! Gdzie kupiłaś sukienkę i buty ?

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny outfit i jeszcze piękniejsze widoki *.* Zazdroszczę ;)

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne zdjęcia! Cudowny klimat!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne to 4. zdjecie:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Chorwackie uliczki są piękne ;)
    Bardzo ładne zdjęcia.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super zdjęcia :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia, bardzo podobają mi się twoje klapki, sama mam zamiar je kupić od dobrych dwóch sezonów, a cały czas coś mi wypada hah.
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta sukienka jest stworzona dla twojej figury!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.