7/07/2016

CROATIA














Sama już nie wiem, w którym momencie zgubiłam się w czasie i 7 rano stała się 11, a z niedzieli nagle zrobił się czwartek. Wszystko leci w niesamowitym tempie i trudno się w tym połapać. Minęło pół wyjazdu, a ja dopiero teraz obudziłam się, żeby zrobić jakieś zdjęcia. Dobrze, że zostały mi dwa dni i mam czas, żeby odrobinę nadrobić. W końcu nie można całe dnie przesiadywać w basenie lub w cieniu na leżaku. Potem jak zwykle okazuje się, że dzień minął, a ja dochodzę do wniosku, że znowu nie zrobiłam nic produktywnego. Może to jednak dobrze, w końcu na tym polegają wakacje. W każdym razie nie mam zamiaru wrócić stąd bez miliona zdjęć, bo to by była spora strata. 
Nareszcie dodaję pierwszego posta prosto z Chorwacji. Wczoraj pobiegłam z siostrą poszukać fajnego miejsca, jednocześnie znajdując miliony innych. Niesamowita motywacja, żeby opuścić apartament. Tymczasowo determinacja mnie nie opuszcza. Przysięgam, że wrócę do tych poszczególnych widoków i je tu pokażę. Dajcie znać jakie jest wasze pierwsze wrażenie i do następnego! 

17 komentarzy:

  1. O jaju dlaczego wszyscy w tym roku jadą do Chorwacji tylko nie ja?! Niesamowite zdjęcia, kocham ten kraj dawno tam nie byłam ii coraz bardziej tęsknie jak widzę te zdjęcia. Zazdroszcze wyjazdu, baw się dobrze i spędź te ostatnie dni jak najlepiej możesz. Nie mogę się doczekać innych sesji! 💖

    Zapraszam do mnie: aleksandrakubiaczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie sliczne zdjęcia! Nie mogę się doczekać kolejnych ;3
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale zazdroszcze Ci wakacji tam!:(

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez chcialabym sie kiedys wybrac do Chorwacji,aktualnie w Dubrowniku wyleguje sie moja kuzynka :-) Zdjecia sa swietne , czekam na kolejne ! Pieknie wygladasz ,pozdrawiam :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale tam jest pięknie! Zdjęcia cudowne, a bluzka super!

    Zapraszam do mnie :) [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak samo jak Ty jestem w Chorwacji, jest tutaj tak pięknie! Widoki sa niesamowite, nie mogę sie napatrzeć na te piekne krajobrazy i turkusowa wodę. Jedynym minusem jest to, ze czas płynie za szybko i nim sie obejrzałam zostały mi tylko dwa dni.
    Bardzo ładne zdjecia :)
    Zuzb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę wakacji z Chorwacji :( Piękne zdjęcia :)

    ♥♥♥
    Zapraszam do mnie:
    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Chorwacja to takie trochę oklepane miejsce na wakacje, a mimo to nigdy tam nie byłam i chciałabym tam pojechać, więc troszkę Ci tego wyjazdu zazdroszczę. ;)

    ///my-life-my-troubles.blogspot.com///

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale tam cudownie!
    Genialna bluzka i buty!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, też się niedługo wybieram :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetnie wyglądasz i jaka opalona :D Mam nadzieję, że ta determinacja Cię nie opuści!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia!
    Dziwne pytanie, ale jesteś Polką? xd
    Zapraszam do mnie!Klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Widoki masz nieziemskie! Bardzo ladnie wyglądasz + okulary 1 point :)

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne widoki :) Chyba wpiszę sobie Chorwację na mojej liście miejsc do zobaczenia :)
    Hardkorowo normalna

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.