7/27/2016

MOM JEANS #2











Mam na sobie: top oraz chocker (w zestawie z kilkoma innymi) ze Stradivarious'a, jeans'y z Zary i buty z H&M (w tej chwili za 30zł w przecenie, śpieszcie się).
Długo czekałam, żeby po raz kolejny na sesję zabrać moje ulubione mom jeans. Cóż, pogoda nas bardzo rozpieszcza, ale o to w końcu nam chodzi, od tego jest lato. Mimo wszystko czasami lubimy "odpocząć" od zwykłych szortów i kiedy tylko temperatura spada poniżej 25 stopni, wkładamy swoje ulubione, długie jeans'y - u mnie mom jeans. Dość standardowym dodatkiem do tego typu spodni jest czarny, gruby pasek z klamrą. Nie mogłam się powstrzymać, aby nie przybliżyć spodni jeszcze bardziej do stylu z lat 90. Do tego założyłam żółty top i żeby nie było nudno dodałam koronkowy chocker'a i wiązane sandałki. Przyznam, że nie byłam przekonana do standardowych chocker'ów z żyłki i chociaż nosiłam je przez jakiś czas, to jednak nie za długo. Za to te nowe w wersji koronkowej i materiałowej są moim nowym odkryciem  i naprawdę mnie urzekły. Myślę, że świetnie zgrywają się z delikatnym, srebrnym lub złotym łańcuszkiem. Ostatnio chyba polubiłam biżuterię, kiedyś nie odgrywała dla mnie tak dużej roli, jak teraz. Na tą chwilę uważam, że to właśnie takie detale pozwalają stylizacji zabłysnąć.

20 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, wyglądasz pięknie <3
    Nie wiem dlaczego dopiero teraz tutaj trafiłam :) Obserwuję!
    Miło mi będzie jeśli wrócisz.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! Bardzo podobają mi się buty i jeansy :)
    Pozdrawiam
    zuzb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Połączenie chocker'a i łańcuszka mnie urzekło :) Ja kiedyś też nie przywiązywałam zbyt wielkiej wagi do biżuterii, ale teraz coraz bardziej się przekonuje! Świetnie wyglądasz :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jestes piękna, wow! <3
    Świetna stylizacja, tez planuje zakupić sobie mom jeans :)

    www.nozi-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja! :)
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś naprawdę piękną dziewczyną, twoja uroda jest inna co czyni cię wyjątkową :))

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bizuterie nadal jakos rzadko nosze:/ zwykle nie chce mi sie dobierac :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przede wszystkim: Masz naprawdę niezwykłą urodę, a zdjęcia są śliczne!
    Powiem szczerze, że chyba nie słyszałam o takim rodzaju spodni jak mam jeans-chyba nie jestem na bieżąco w sprawach modowych.
    Śliczny ten top, jego kolor kojarzy mi się z słonecznikami, haha
    Ogólnie sama nie jestem przekonana do chockerów- wydaje mi się, że zupełnie by mi nie pasował i wyglądałabym co najmniej dziwnie. Ale właśnie widziałam ten zestaw w Stradivariusie i bardzo mnie kusił, ostatecznie postanowiłam, że jednak go nie wezmę
    Pozdrawiam!
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja! Koniecznie muszę się zaopatrzyć w tego typu spodnie, ponieważ jeszcze ich nie posiadam w swojej szafie
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie każdy dobrze wygląda w takich spodniach, ale tobie bardzo pasują. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Outift jest bardzo w moim stylu! 30zł za buty! szkoda że nie jestem w PL :/ A może zajrze do H&M`u tu może też będą :)

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba! Wyglądasz super :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już bardzo długo nie chodziłam w spodniach, na szczęście pogoda nas rozpieszcza i nie są one konieczne. :)

    /// my-life-my-troubles.blogspot.com ///

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie to wszystko wygląda. :) Kochana co powiesz na wspólną obserwację ? Ja już obs
    Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna stylizacja <3
    te spodnie są cudne
    xycjpc.blogspot.com
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę koniecznie zaopatrzyć się w takie spodnie. Mają w sobie jakiś urok, który chwyta mnie za serce!
    inothercolors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cały ten zestaw wygląda po prostu idealnie! Nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.