7/01/2016

START








Od rana siedzę przed monitorem komputera i przygotowuję posty na moją dłuższą nieobecność. Dokładnie dzisiaj, pierwszego lipca oficjalnie rozpoczynam wakacje wyjazdem do Chorwacji. Pierwszy raz zabieram tam komputer i postaram się żebyście byli na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami. Nie potrafię określić, kiedy dokładnie pojawi się następny post, ale mam nadzieję, że bardzo szybko. Jak tylko zrobię jakieś zdjęcia to na pewno się nimi podzielę tutaj lub na instagramie - klik
Zdjęcia to mały eksperyment z moim najnowszym obiektywem - Nikkor 50mm 1.4, który idealnie nadaje się do pomieszczeń. Tym razem jako wstęp do pamiętnika z podróży wybrałam (prawie) spakowaną walizkę. Co do zawartości to na pierwszym planie pierwszego zdjęcia widać moją ukochaną książkę Pretty Little Liars - część 14. Całą saga liczy 16 tomów i dwa bonusy. Każdemu molowi książkowemu bardzo polecam. Jest niesamowita. Wielu z was może znać ten tytuł z serialu, który zupełnie różni się od książki, ale również go uwielbiam. 
Tym sposobem żegnam się z wami. Korzystajcie z lata, cieszcie się chwilą i pozostawcie sobie wspomnienia na lata. Do następnej notki, bay! 

25 komentarzy:

  1. Zazdroszczę wyjazdu do Chorwacji! Udanych wakacji!
    http://molerosch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego wyjazdu! Już nie mogę doczekać się zdjęć :D
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. udanego wyjazdu!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na zdjęcia z Chorwacji! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego wyjazdu! Czekam na fotorelacje;) Próbowałam przeczytać pierwszy tom PLL ale jakoś mnie nie wciągnął

    Zapraszam na nowy post :) [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego wyjazdu Ci życzę!


    Zobacz jak łatwo możesz dostać pudełko japońskich słodyczy:
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego wyjazdu ja bym też chciała z chęcią wyjechać z tej zimnej okropnej Anglii ale cóż nie ma czasu heheh :)
    Zapraszam na bloga!
    Zapraszam na kanał!

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy mól książkowy wie, że PLL to lektura nie najwyższych lotów... No ale co kto lubi.

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę Chorwacji! ja za kilka dni odwiedzę Włochy :)
    muszę zacząć oglądać PLL, dla mnie 16 tomów do czytania to zdecydowanie za dużo
    karik-karik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Będzie tam na pewno świetnie!
    Udanego wypoczynku :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanych wakacji :) Nie mogę się doczekać zdjęć!

    ♥♥♥
    Zapraszam do mnie
    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Udanego wyjazdu wracaj bezpiecznie :*
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. o uwielbiam Chorwacje, ja wyjeżdzam do Włoch niedługo ;)
    http://julsmirek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Udanego wyjazdu! <3
    Zawsze chciałam odwiedzić Chorwację, zazdroszczę.
    Czekam na relacje na blogu!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam za wytrwałość z PLL ;) Ja chyba przeczytałam 12 tomów i przyznam, że dalej nie mogłam.

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli jesteś na tak to daj znać na moim blogu i zaobserwuj, a ja jak najszybciej się odwdzięczę :)

    CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  16. Miłej podróży i wakacji w Chorwacji! Ale rymuje :D Zazdrooszczę ♥

    Buziaki, xx zyciedlapasji¦

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.