8/28/2016

ALL WE HAVE IS WHO WE ARE












Mam na sobie: koszulkę i spodenki z Zary, koszulę z Wranglera, okulary ze Stradivariousa i buty - klik (miejscowy sklep z butami).
Tematem posta jest napis na koszulce, którego przekaz należy do moich ulubionych. Jego miejsce jest w rodzinie cytatów w stylu "Bądź sobą" i "Nie ważne co myślą inni". Jestem zwolenniczką indywidualizmu oraz własnej specyfiki. Wyznaję zasadę: "If you like it, wear it" i nie stosuję jej wyłącznie przy dobieraniu stylizacji lub na zakupach, ale również w życiu codziennym.
Nie często widzicie u mnie tego typu proste t-shirt'y, jednak robię wyjątek dla takich jak ten. Poza znaczącym nadrukiem jest on w jednym z moich ulubionych kolorów (teraz popiszę się moją wiedzą o sztuce) - zgniłym żółtym/pomarańczowym. Dodałam do niego najprostsze czarne szorty, standardową jasną, dżinsową koszulę i coś od siebie - creepersy oraz szare, dłuższe skarpetki. Ostatni element dodał całości "mojego" charakteru. Nie mogło się też obyć bez drobnych detali w postaci ulubionego, czarnego chockera z koronki i dużych okrągłych okularów w stylu retro. Mimo wszystko odnoszę wrażenie, że to jedna z moich prostszych, bardziej codziennych stylizacji. Co myślicie?

26 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja i faktycznie trafny cytat ;)
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna stylizacja

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. t-shirt jest świetny, uwielbiam takie vintage okulary :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś niesamowita, genialnie się ubierasz i jesteś ogromnie fotogeniczna. Uwielbiam wchodzić na Twojego bloga! ;)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ty masz fajny odcień karnacji! ;)
    Fajny zestawik! Zdjęcia wyszły super :)
    miłego wieczorku

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam tą koszulkę! Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka ty jestes idealna. masz nietypową urodę, ale to sprawia, że jesteś wyjątkwa :D
    Pozdrawiam
    nikolaprzybysz.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurde ! Stylizacja i sesja totalnie w moim guście :)
    Obserwuję :*
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, jak zwykle wspaniałe zdjęcia *0*
    Nie przepadam za pomarańczowymi ubraniami, ale ta bluzka jest mega ;)
    Do tego ta koszula wygląda świetnie :)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój styl tak mi się mega podoba!

    Zapraszam na nowy post :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam tak, że nie lubię kupować koszulek nie patrząc na nadruk. On musi do mnie pasować, nie wezmę byle jakiego, pierwszego ładniej wyglądającego tekstu! :D Fajnie wyglądasz, genialne okulary!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe zdjęcia! Uwielbiam Twój styl <3
    Pozdrawiam, Marlena :*

    AARLENAA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna stylizacja! Zakochałam się w twoim blogu!

    Pozdrawiam,
    WWW.ITSVIVIDNES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. Z pewnością to twój styl :)
    Ten kolor bluzki nie przypadł mi zbytnio do gustu, ale ważne, że tobie się podoba :)
    Zastanawiam się nad zakupem właśnie creepersów, mega wyglądają :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja, chętnie sama bym sie tak ubrała :)

    Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja, bardzo podobają mi się takie koszulki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham twój uśmiech, haha <3
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale jesteś piękna *_* Stylizacja i sceneria genialne <3
    Pozdrawiam, W.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.