8/30/2016

FIRST GIVEAWAY



Byłam zaskoczona, kiedy dziewczyny zapytały mnie o wspólną organizację rozdania. Nigdy nie brałam udziału w czymś takim, ale pomysł zawsze bardzo mi się podobał. Cieszę się, że mam szansę sprawić czytelnikom mały prezent i zarówno okazję na współpracę z blogerkami takimi jak ja. Od razu przechodzę więc do zasad!
Jeśli chcesz mieć szansę na wygranie jednego z przedstawionych poniżej zestawów obowiązkowo musisz:

1. Zaobserwować nasze blogi:

2. Zostawić komentarz zgłoszeniowy pod wybranym postem z danym zestawem (możecie dodać komentarz pod kilkoma postami):

Obserwuję blogi jako:
Email: 

Większe szanse na wygraną daje ci:

1. Zaobserwowanie nas na instagramie + 1 los

2. Dodanie nas na snapchacie + 1 los
ja - lusia112
Marta - martablogyt
Jagoda - jagoda.beksiak
Julita - julczi58
Paulina - paulinaciselask

3. Dodanie na bloga (jeśli go posiadasz) podlinkowanego baneru + 1 los

Na zakończenie przedstawię wam zestawy o tematyce "Back to school", które dla was przygotowałyśmy. Mam nadzieję, że ten pomysł wam się podoba. Rozdanie trwa do 21 września. Życzę wszystkim powodzenia! 

MÓJ ZESTAW



ZESTAW MARTY



ZESTAW JAGODY



ZESTAW JULITY



ZESTAW MARTY



ZESTAW PAULINY



BANER



43 komentarze:

  1. Świetny post, powodzenia wszystkim!


    Zapraszam na mojego:
    - Bloga
    - Instagrama
    - Fanpage'a

    OdpowiedzUsuń
  2. - Obserwuję blogi jako: Weronika Ska
    - Email: weronikas.blog@gmail.com
    Dodatkowo:
    - Instagram: Ika_Ska
    - Snapachat: Weronikasblog (Werooonika)
    - Blog: OFFICIAL blog of Weronika
    - Dodałam Banner: OFFICIAL blog of Weronika

    Powodzenia dla innych!
    Pozdrawiam, Weronika
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Karolina Karolina
    Email:kar-cho-2002@wp.pl
    Baner: TAK lucy-lusia2.blogspot.com
    Dodatkowe
    Nazwa instagrama: Choinaa9
    Nazwa snapa:Choinaa9

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje blogi jako: Wiktoria Ktoś
    E-mail: wiktoriaktos73@gmail.com
    Obserwuje na instagramie tak :wiksonss
    Dodane na snapchacie nie
    Link do bloga: jestem-folta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję blogi jako: ma ra
    Email: mara180893@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

  6. Obserwuję blogi jako:Jasmine Vise
    Email: bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję blogi jako: Edyta H.
    Email: edytka249@poczta.onet.pl
    Banner: uwannatry.blogspot.com
    Insta: tarxjant
    Snap: peendzel

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję blogi jako: Sylwia Bomba
    Email: sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia biorącym udział! Takie rozdania to ciekawa sprawa.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuje jako Julia Zawadzka
    email julka0316@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję blogi jako: Domi nika
    Email:domi8.02@tlen.pl
    Na instagramie obserwuję jako: domiinikai
    Na snapie dodalam jako:domiinika04

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję blogi jako: Domi nika
    Email:domi8.02@tlen.pl
    Na instagramie obserwuję jako: domiinikai
    Na snapie dodalam jako:domiinika04

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł z tym giveaway, mam tą książkę P. Ardena i jest na prawdę świetna!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję blogi jako: x smile x
    Email: gabispocka@gmail.com
    Na instagramie obserwuję jako: _gabisv_
    Na snapchacie dodałam jako: gaabaa69
    Dodałam baner: http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się!
    Obserwuję blogi jako: Julss
    Email: jullss.julia@gmail.com
    Zaobserwowałam instagramy jako: julia_t_1
    Dodałam baner: https://jullss-blog.blogspot.com/ (w pasku bocznym na dole)
    Powodzenia wszystkim!
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako:Wiktoria Fiutak
    Email:wiktoriafiutak@interia.pl
    Baner: TAK http://wiktoriafiutak.blogspot.com/
    Dodatkowe
    Nazwa instagrama:wikusia.15
    Nazwa snapa:wikusiafiutak

    OdpowiedzUsuń
  17. Zeszyty sa mega :D Fajne rozdanie :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuje blogi jako: Paulina Brzyska
    Email: paula7305@interia.pl
    Nazwa instagrama: paulinne_xx

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne rozdanie i z góry gratuluję wszystkim wygranym, ale ja nie wezmę udziału :D Ale i tak obserwuję, masz świetny blog! <33

    / MÓJ BLOG - zapraszam /

    OdpowiedzUsuń
  20. powodzenia wszystkim :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Niezbyt wymyślny ten konkurs, ale fajny. Twój zestaw chyba najlepszy. Życzę wszystkim powodzenia. ;)

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję blogi jako: Paulina K.
    E-mail : k_paulina0@o2.pl
    Zaobserwowałam na instagramie jako: kr.paulina
    Zaobserwowałam na snapie jako: kr.paula190
    Dodałam baner na bloga: klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję blogi jako: Marzycielka Patty
    Email: marzycielkapatt@gmail.com
    Obserwuję na instagramie jako: opssmyjustin

    OdpowiedzUsuń
  24. Raczej nie biorę udziału, ale powodzenia dziewczyny ;3
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Powodzenia dziewczyny! nigdy nie słyszałam o takim rozdaniu xd karolinaaag - blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Super pomysł :) Powodzonka dla wszystkich biorących udział!
    aniapodlecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję blogi jako: nr147
    Email: nr104@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję blogi jako: Nadia; Paulinę i Julię jako: Anna Hh
    Email: jo-jo-a@wp.pl
    Dodatkowo
    Zaobserwowałam na instagramie jako: malinowyskarbiec
    Dodałam na snapie jako: -
    Dodałam baner na bloga: http://malinowyskarbiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako: Klaudia M
    Email: Klaudia.m@x.wp.pl
    Instagram: xklaudiax12

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję blogi jako: Mika Tv
    Dodatkowo:
    Zaobserwowałam na instagramie jako: aga_70
    Zaobserwowałam na snapie jako: agness145
    Dodałem baner na bloga: http://agabeautyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję blogi jako: NatusSia
    e-mail: natussia2002@gmail.com
    Dodatkowo:
    Zaobserwowałam na instagramie jako: na.talia02
    Zaobserwowałam na snapie jako: natussiax
    Dodałem baner na bloga: http://style-fashion-and-beauty-all-in-one.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuje blogi jako SweetCherry 08
    Email: kulachnatalia@tlen.pl
    Zaobserwowalam na instagramie jako: u.nearthly
    Zaobserwowałam na snapie jako: Tusia607823
    Dodałem baner na bloga : http://natalkakulach.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuje blogi jako SweetCherry 08
    Email: kulachnatalia@tlen.pl
    Zaobserwowalam na instagramie jako: u.nearthly
    Zaobserwowałam na snapie jako: Tusia607823
    Dodałem baner na bloga : http://natalkakulach.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako Justyna Sttysia
    Email: justyna.korepetycje8@wp.pl
    Instagram: Sttysia

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję blogi jako: Agnieszka
    Email: agusia13@onet.pl
    Dodałam baner na bloga: life-of-modeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuje blogi jako: Alice Alice
    E-mail: alicce2001@gmail.com
    Obserwuje na instagramie jako: itsalicce
    Obserwuje na snapie jako: alakluza

    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.