8/25/2016

GRILS SQUAD












Po ostatniej sesji z przyjaciółkami wiedziałam, że nie odpuszczę kolejnej. Zdjęcia w większym gronie mają w sobie coś magicznego, a szczególnie jeśli osoby na nich są dla ciebie ważne, bo wtedy stają się wspomnieniami na lata. Nie mogę się doczekać, kiedy powieszę na ścianie niektóre z nich. Dziękuję dziewczynom, że zgodziły się mi towarzyszyć. Według mnie świetnie zgrałyśmy się strojami i wyszło bardzo klimatycznie.
Mam na sobie: croptop z Zary, spódniczkę i okulary z H&M, chocker ze Stradivariousa.
Jestem zdania, że znana wam już spódniczka ma bardzo specyficzny kolor, który ciężko połączyć, dlatego najbezpieczniej jest dołączyć do niej biały top i trampki. Wydawałoby się, że to tylko jeansówka i biała bluzka, a jednak wygląda bardzo efektownie. Tego typu spódnice dobierajcie lepiej w kolorze najprostszego błękitnego jeansu, bo wtedy zdecydowanie częściej będziecie ją nosić. 
Jak wam się podobają zdjęcia? Wkrótce pojawi się też kolejna sesja z dziewczynami. Sama już nie mogę się doczekać, kiedy ją przerobię i dodam. Tymczasem do następnego!

27 komentarzy:

  1. Ale pozytywne zdjęcia!
    Bardzo podobają mi się ostatnio takie grupowe sesje :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Może to dziwnie zabrzmi, ale mega się wyróżniasz na tle innych! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz! Zdjęcia są bardzo ładne :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, mega pozytywne, bije z nich uśmiech.

    https://smallnatic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię robić wspólne zdjęcia za znajomymi, są bardzo pozytywne ;)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz piękną urodę! Świetne zdjęcia dziewczyny. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz piękną urodę! Świetne zdjęcia dziewczyny. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojacie ale świetne są te zdjęcia ! Zazdroszczę takiej sesji <3

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka sesja to na prawdę fajna sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, wiem coś o tym, bo ja sama wkręciłam się w sesje z przyjaciółmi!
    Świetnie wszystkie wyglądacie, zdjęcia wyszły mega!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądacie dziewczyny! :)
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne zdjęcia! Wszystkie świetnie wyglądacie :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, ale świetne zdjęcia, wszystkie macie bardzo ładne stylizacje ❤BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne są te zdjęcia, faktycznie takie magiczne
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/ostatni-tydzien.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie piękne te zdjęcia! Wszystkie wyglądacie świetnie :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zdjęcia! :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. jestescie genialne, od zdjec az TRYSKA POZYTYWNA ENERGIA! <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam oglądać takie zdjęcia grupowe ;)
    Udało Ci się super połączyć ubrania.
    olusiek blog - klik 

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wykonane zdjęcia :) Bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie razem wyglądacie. Piękne zdjęcia :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie
    girl-with-passion.blogspot.com *Odpowiadam na wszystkie obserwacje *
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia! Sesji z przyjaciółmi nigdy za wiele!

    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjecia sa super <3 uważam ze to świetna pamiątka :3

    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.