8/01/2016

RETRO EFFECT












Mam na sobie: sukienkę z Bershki, klapki z H&M, koszule z Wranglera, okulary i chocker ze Stradivariousa.
Głównym elementem całej stylizacji jest bardzo prosta czarna sukienka. Osobiście jestem ogromną fanką sukienek w tym kolorze. Nie ważne czy jest zima, czy lato. Tym razem postawiłam na detale tak, aby ożywić stylizację. Na szyi po raz kolejny widnieje chocker (znajdziecie go w komplecie z tym z ostatniego posta i kilkoma innymi) w połączeniu z moim ulubionym łańcuszkiem tzw. celebrytką. Do tego założyłam okulary w klimacie retro z dużymi, brązowymi szkłami ze złotą oprawą. Mimo upału na niektórych ze zdjęć mam moją starą koszulę, która w większości służy mi jako rekwizyt, bo trudno żeby była potrzebna, kiedy na dworze jest 30 stopni! Jeśli chodzi o buty to znacie już moje ulubione letnie klapki na wysokiej podeszwie. Zdecydowanie zakup ich to był strzał w dziesiątkę!
Tytuł posta nie mówi jednak o żadnej części outfit'u ani nie jest też tytułem mojej ulubionej piosenki. Jak już kiedyś wspominałam, zdjęcia przerabiam w lightroom'ie. Zwykle dodawałam tylko podstawowych efektów i nie eksperymentowałam. Jednak zaczęłam czytać blogi poświęcone fotografii, przeróbce zdjęć i z czasem stwierdziłam, dlaczego by nie spróbować? Spodobały mi się na zdjęciach efekty retro lub kliszy filmowej. Zaczęłam eksperymentować i teraz od czasu do czasu lubię pobawić się na przykład nasyceniem koloru. Dzisiaj postanowiłam podzielić się z wami nieco inną odsłoną moich zdjęć w klimacie retro. Mam nadzieję, że mała zmiana raz na jakiś czas przypadnie wam do gustu. Co myślicie o moim pierwszym eksperymencie z lightroomem? Chcielibyście zobaczyć więcej?

20 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! Zdjęcia wyglądają naprawdę wspaniale i zazdroszczę tak ładnej opalenizny.
    Z chęcią zobaczyłabym więcej eksperymentów z lightroomem!
    Pozdrawiam x
    http://modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłaś bardzo dobrą robotę z efektami na zdjęciach :) Świetnie wyglądasz! Okulary jak i kurtka jeansowa jest w moim stylu!

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie obrobione zdjecia:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia
    super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten efekt fajnie wyszedł na zdjęciach i nawet przypasował mi do stylizacji! :D
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdzie nie mogę znaleźć tego typu butów, a strasznie mi się podobają! :))
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wszytko ze sobą się komponuje
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite zdjęcia! śliczny zestaw, jak zawsze c:

    OdpowiedzUsuń
  9. super zdjęcia!:)
    http://lauthersspilt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Staraj się nie ucinać głowy :) Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia wyszły fantastycznie! Bardzo podoba mi się ta stylizacja, pasuje do Ciebie. :)

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. masz świetny styl, taki oryginalny ! Śliczne zdjątka <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja, śliczne okulary! Genialne zdjęcia :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  14. O rany jakie nogi! Przecudne zdjęcia, wyglądasz rewelacyjnie ;))

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.