8/18/2016

WHITE SHIRT OBSESSION















MOJA KOSZULA - KLIK

Witam was dzisiaj po dość długiej nieobecności. Nie cierpię w ten sposób zaczynać posta. Zupełnie zapomniałam tu na blogu uprzedzić was, że przez jakiś czas postów może braknąć z powodu mojego dwutygodniowego wyjazdu na obóz sportowy do Austrii. Niektórzy mogli śledzić mój pobyt na instagramie. Dodałam sporo zdjęć, więc jeśli jeszcze ich nie widzieliście to - klik.
Dzisiaj przychodzę do was z masą zdjęć, które zrobiłam z moimi przyjaciółkami Julką (dłuższe włosy) i Angeliką (krótsze). Muszę im ogromnie podziękować, że wczoraj jak na pstryknięcie palcem zjawiły się po sms'ie "Szybko przychodź do mnie w białej koszuli i jeansach. Mam pomysł na sesję.". Uwielbiam was za to. Zdjęcia według mnie wyszły cudownie. Na pewno mamy sporo materiału do ramek. Zdecydowanie to nie ostatnia sesja w ich towarzystwie...
Jeśli chodzi o moją stylizację to składa się ona z oversize'owej koszuli od shein (bardzo proszę o kliknięcie w link powyżej), która świetnie sprawdza się w połączeniu z luźnymi boyfiend'ami oraz sandałkami, które spokojnie można też wymienić na trampki czy sneakersy (jak zrobiły to dziewczyny). Szczerze mówiąc zamówiłam tą koszulę z myślą o urodzinach mamy, która bardzo jej się później spodobała. Mimo to po dobraniu do niej stylizacji stwierdziłam, że nie raz ukradnę ją jeszcze mamie z szafy. Czekajcie na kolejne outfit'y i do następnego!

21 komentarzy:

  1. Uwielbiam biale koszule. Bardzo fajna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za białymi koszualami, ale na was wyglądają świetnie!@

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądacie świetnie! Cudowne zdjęcia <3

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja świetna, a zdjęcia piękne. Chciałam zapytać czy jesteś Polką, ponieważ twój typ urody jest zaskakujący i zawsze, gdy wchodzę na twojego bloga nie mogę się napatrzeć :))

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia!❤ Czekam na więcej takich sesji z przyjaciółkami, wyglądacie nieziemsko :D
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ogolnie bardzo fajne, pozytywne zdjecia! ja jednak do bialych koszul nie jestem przekonana

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale genialne zdjęcia, mega mi się podobają!
    Mam pytanie, jakiego obiektywu używasz do robienia zdjęć?
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudne stylizacje, naprawdę genialny pomysł na post jak i na zdjęcia ;) Dwa ostatnie moim zdaniem są najlepsze ❤


    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Obóz sportowy w Austrii? Wow, zazdroszczę!
    Prawda, pomysł na sesję miałaś świetny. A wykonanie jest jeszcze lepsze. Na zdjęciach jesteście takie naturalne... Bardzo mi się to podoba. :D

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze zdjęcia , czekam na więcej :*
    http://cheerry23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna sesja, szczególnie 2 ostatnie zdjęcia przyciągnęły moją uwagę.

    https://smallnatic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kreatywna sesja i ciekawa stylizacja. Nie wpadłabym na coś takiego :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł na strój. Niby prosty, a jednak biała koszula kojarzy się raczej ze strojem galowym. Na pewno wykorzystam ten pomysł na stylizację! :)
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Biała koszula, to taka część garderoby, którą powinna miec każda kobieta! Śliczne zdjęcia, mają klimacik. Kliknęłam ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.