9/05/2016

5TEAM













Obiecałam sobie, że w tym poście nie będzie ani zdania o szkole i o tym jak bardzo brakuje mi wakacji. Mimo to oglądając te zdjęcia (zrobiłyśmy je z moją młodszą siostrą jakieś dwa tygodnie temu) przypomniałam sobie zbyt wiele i posmutniałam. Beztroska, która towarzyszyła mi podczas wolnego jest nie do opisania. Codziennie rano budziłam się z milionem pomysłów w głowie na spędzenie kolejnego wspaniałego dnia. Nie wspominając nawet o wyjazdach. 
Ale...dziewczyno wracaj do realizmu! Bajka nie trwa wiecznie! Zdecydowanie czas się otrząsnąć, bo jak widać osiem godzin lekcyjnych i praca domowa nie wystarczy...
Przechodząc do sedna sprawy. Na zdjęciach znowu widać o jedną osobę więcej. Czyżbym z sesji na sesję zdobywała więcej znajomych? Nie. To tylko kwestia przypadku. Dziewczyny na zdjęciach to osoby, dzięki którym przeszłam już dwie klasy gimnazjum i mam nadzieję, że przejdę też trzecią z równie dobrymi wynikami. Trzymam się nich. Dają mi poczucie przynależności i są na każde zawołanie. One pozwalają zostawić mi z gimnazjum wiele dobrych wspomnień. Uwielbiam je. Nigdy się nie nudzimy. Zawsze coś. Czekam na każdy weekend. Na nowy pomysł. Dlatego to takie ważne. Trzeba mieć przy sobie kogoś kto razem z tobą przechodzi przez szarą rzeczywistość. Razem raźniej, prawda? A w grupie siła, nie?
Na koniec kilka zdań o stylizacji. Mam na sobie: golf z Bershki, kuloty z Zary i sandałki z H&M.
Ubrałam się zdecydowanie w klimacie nadchodzącej jesieni. Jedynie wiązane sandałki przełamują chłodny klimat. Czerwony golf od dawna chciałam wam pokazać, jednak jest dość nietypowy, ponieważ ma długi rękaw i jest wycięty na brzuchu. Powiem szczerze, że bardzo ciężko jest znaleźć odpowiednią pogodę na włożenie go. Kolejną częścią są nowiutkie, dżinsowe kuloty z Zary. Przekopałam się do nich w stercie przecen. Kosztowały jedynie 30zł. Tego się nie spodziewałam. Zalecam gruntowne przeglądy jeśli chodzi o wyprzedaże.
Nieźle się dzisiaj rozpisałam, więc będę już kończyć. Koniecznie dajcie znać co myślicie o zdjęciach i stylizacji. Dziękuję wszystkim którzy dotrwali, do następnego.

22 komentarze:

  1. Zdjęcia i stylizacja są mega!
    Ja też mam taką swoją grupkę, z którą się trzymam i pomagamy sobie nawzajem, bo tak jak napisałaś: w grupie siła!

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są genialne, już sobie wyobrażam ile musiało być przy nich ubawu, w końcu razem zawsze raźniej ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. o jakie fajne zdjecia!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie dziewczyny to skarb! Piękne zdjęcia!:)
    Sandałki śliczne :))

    Pozdrawiam!
    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze świetne zdjęcia!!!
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno się przyzwyczaisz do tej szkolnej rutyny.
    Super, że masz taką dużą grupkę koleżanek, chyba wszystkie weekendy i przerwy muszą być wtedy ciekawe :)
    Śliczne zdjęcia!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejne świetne zdjęcia! Masz rację - znajomi pomagają przejść przez szkolną rutynę z wielkim uśmiechem na twarzy :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia! To wspaniale że masz tyle wsparcia! <3






    WWW.ITSVIVIDNES.BLOGSPOT.COM






    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam patrzeć na te zdjęcia, to cudowne mieć swoją grupkę zaufanych osób <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny masz typ urody ! Zdjęcia są świetne ! A szkoła się dopiero zaczęła, aczkolwiek już mam jej dość :P
    http://moviesgoals.blogspot.com/2016/09/co-sadze-o-parodiach.html zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są takie sesje z przyjaciółkami, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tego typu sesje! pozdrawiam ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodnie również widziałam, niestety nie było mojego rozmiaru. Na Tobie super wyglądają :)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale śliczne zdjęcia!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Te zdjęcia mają cudowny klimat. To racja: w grupie siła <3
    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega zdjęcia! Wszystkie wyglądacie super, jednak twoja stylizacja chyba najlepsza! <3
    http://fotmagstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudownie wszystkie wyglądacie!
    Również mam swoją piątkę znajomych w gimnazjum, dzięki którym przeżyłam już dwa lata i przeżyję też trzeci rok! Własnie oni dodadzą mi otuchy po rozpoczęci szkoły :)
    Stylizacja jest genialna!
    Obserwuję :) Proszę o klikanie linków :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.