9/17/2016

HAPPY BIRTHDAY G!



















Na samym wstępie chciałabym życzyć mojej przyjaciółce Gosi wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń i na zawsze pozostania tą samą cudowną osobą. Mam nadzieję, że prezent ci się podoba jak i dzień spędzony z nami!
Wyżej widzicie zdjęcia, które zrobiłyśmy dzisiaj w czasie wypadu do łódzkiej galerii - Manufaktury. Poszłyśmy do kina na film, który od dawna chciałyśmy zobaczyć - Nerve. Był świetny. Naprawdę bardzo polecam. Przy okazji trafiłyśmy na otwarcie sklepu Forever 21. Nie nastawiłam się na duże zakupy, ale mimo to przejrzałam ich cały asortyment i jest nieziemski. Nie mogę się odczekać kiedy znowu tam  wpadnę! 
Muszę też przejść do stylizacji, którą miałam dzisiaj na sobie. Główną jej częścią jest koszula, którą kupiłam przy moich pierwszych łowach w secondhandzie. Dzięki niej zakochałam się w sztruksie i tym ciemnym morskim kolorze. Jest w rozmiarze L z działu męskiego i ma guziki z marmurowym deseniem. Pierwszy raz mam ją na sobie, a już czuję, że będzie świetnym rozwiązaniem dla wielu stylizacji. Nie mogę się doczekać pierwszych sesji z nią w roli głównej.
A wy? Kupujecie czasem w second-handach? Byliście już w Forever 21? Widzieliście Nerve? I przede wszystkim, lubicie jak dodaję takie fotorelacje?


Przypominam o konkursie - klik!

27 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego dla przyjaciółki ;) świetne zdjęcia!
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. takie fotorelacje sa super:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mega fotki i chyba robione w manufakturze, nie? mega!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna fotorelacja! :D
    Zapraszam do mnie!

    blog~KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku właśnie takiej koszuli szukam! Super :)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja cudowna <3
    Wszystkiego najlepszego dla Gosi :)

    Zapraszam do siebie: okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. W Łodzi.
    Moje miasto, choc juz tam nie mieszkam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia *.*
    Obserwujemy?

    http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ojeju wszystkiego naj dla Gosi! swietna fotorelacja <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojejku ale mega post!

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twoje fotorelacje! :) Fajna koszula!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna fotorelacja! A dla Gosi wszystkiego najlepszego!

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepszego dla koleżanki :) Fajne zdjecia ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Po zdjęciach widać, że wszystkie wspaniale spędziłyście czas :)
    Ładnie wyglądasz!
    Jestem ciekawa tego filmu, bo za jakiś czas chciałabym się wybrać do kina, a nie wiem na co :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepsze .życzenia dla koleżanki! :)
    Świetne zdjęcia. Bardzo podoba mi się ta koszula :)
    Sklepu Forever 21 nie znam.
    Obserwuję :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Fotorelacje są super :) Świetne zdjęcia, wszystkiego najlepszego dla Gosi! :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna stylizacja! Uwielbiam takie fotorelacje :* Najlepszego dla Gosi!

    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna fotorelacja! Pięknie wyglądasz w tej koszuli :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. byłam dzisiaj w forever 21 ^^ Dzień dobry,
    Ola prześle Wam pracę domową z termodynamiki. Pracę tę na wtorek mają rozwiązać osoby, które nie jadą jutro na wycieczkę. We wtorek będę ją sprawdzała u tych osób.

    Jeśli ktoś z tej grupy, która jedzie jutro, chce zrobić pracę domową, to nie zaszkodzi, zwłaszcza, że za jakoś dwa tygodnie będzie sprawdzian. :-)
    Pozdrawiam
    J.L.

    P.S.
    Info dla osób wycieczkowych :-)
    UBIERZCIE SIĘ JUTRO CIEPŁO!!!
    Chyba nas pogoda nie będzie rozpieszczać

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham sh! Ale ty jesteś piękna!

    Zapraszam do obserwacji mojego bloga, nowy wpis :)
    klik ☺

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałam być na otwarciu Forever 21, ale niestety nie udało mi się :( Ta koszula wcale nie wygląda na męską, świetnie w niej wyglądasz! Spóźnione najlepszego dla twojej przyjaciółki ♥

    Nasz blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny blog :) perfekcyjne zdjęcia ;0 w wolnej chwili zapraszam do mnie: http://patrycjjablvgblogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialne zdjęcia! Chciałabym kiedyś pójść do Forever 21 ale niestety do Łodzi mam trochę daleko :/

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjecia i super blog!
    .
    .
    Jeśli spodoba Ci się mój blog i go zaobserwowałaś to napisz a ja się odwdzięcze !
    Zapraszam siforthestyle.blogspot.com
    Mój kanał na YT https://www.youtube.com/watch?v=VhhbGKupWmU

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjecia i super blog!
    .
    .
    Jeśli spodoba Ci się mój blog i go zaobserwowałaś to napisz a ja się odwdzięcze !
    Zapraszam siforthestyle.blogspot.com
    Mój kanał na YT https://www.youtube.com/watch?v=VhhbGKupWmU

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam second-handy, na Nerve'ie nie byłam, tak samo jak Forever 21, choć mam od nich kilka ciuszków (zasługa SH) i są świetne! Jak będę w Łodzi (a wybieram się tam z klasą m.in. do akademii filmowej aaaaa!) to mam nadzieję, że uda mi się wpaść. :D

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.