9/03/2016

OLD SUMMER







Mam dwa powody wyboru akurat tego tytułu posta. Po pierwsze lato i wakacje dobiegły już końca, a po drugie kolejne eksperymenty z lightroom'em pozwoliły mi stworzyć efekt kliszy ze starego filmu. Korzystałam przy tym z poradników internetowych. Szczególnie polecam stronę - www.fotopolis.pl
Uwielbiam kombinować, więc możecie się tutaj co jakiś czas spodziewać nieco inaczej przerobionych zdjęć. Jak wam się podoba ten pomysł?
Jeśli chodzi o zdjęcia to zrobiłam je dokładnie ostatniego dnia wakacji, w środę, kiedy z dziewczynami wybrałyśmy się na wycieczkę rowerową nad jezioro. Cieszyłyśmy się ostatnimi promieniami słońca, wspominałyśmy najlepiej spędzone wakacyjne chwile i po prostu odpoczywałyśmy. Podsumowując jestem bardzo zadowolona z tegorocznego lata. Udało mi się odwiedzić z rodziną i znajomymi malowniczą Chorwację, pojechać na obóz, nad morze, gdzie mogłam trenować siatkówkę plażową i wyjechać w Alpy do Austrii na kolejny obóz siatkarski. Kiedy tylko byłam w domu spotykałam się z przyjaciółkami, jeździłam do pobliskich miast, do kina, na zakupy, a nawet odbywałam "podróże" po swoim własnym mieście w poszukiwaniu nowych miejsc na zdjęcia. Uważam te wakacje za bardzo aktywne i nie żałuję ani jednego dnia. Tak miało być i tak było, a to przecież rzadkość... 
Na koniec przypominam o rozdaniu, które możecie zobaczyć zjeżdżając nieco niżej, do ostatniego posta. Nagrody są zdecydowanie bardzo kuszące, a zasady proste, dlatego zapraszam do wzięcia udziału!

27 komentarzy:

  1. piękne, klimatyczne zdjęcia! <3

    www.casperfashion.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem zakochana w tych zdjeciach!
    https://nikolaprzybysz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia z klimatem.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie zdjęcia z klimatem :) Przepiękne!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Aktywne wakacje :) Piękne zdjęcia ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyszły te zdjęcia, sama lubię się bawić czasami w przerabiania, więc jestem zachwycona efektem :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są przepiękne, wyglądają bardzo naturalnie i dzięki temu tworzą luźny i wesoły, wakacyjny klimat ;)


    Pozdrawiam serdecznie:
    Zapraszam do siebie:slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne zdjęcia. Ja spędziłam wakacje w Bułgari, byłam na koncercie, spotykałam się ze znajomą. Dosyć dużo rzeczy, chociaż większość nich spędziłam pod kołdrą.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, takie eksperymenty to dobry pomysł, dzięki nim na blogu jest ciekawiej! Ja swoje wakacje także uważam za bardzo udane :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie wakacje pół aktywnie a pół nie, ale bardzo zadowolona jestem ze spędzonego czasu, tylko czasem nie miałam kompletnie co robić

    http://by-paolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia! Dobrze idzie ci obróbka zdjęć w ten sposób! :)
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super zdjęcia!
    Fajnie spędziłaś wakacje :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia mają fajny klimat!
    Obserwuję i pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że miałaś udane wakacje. Ja niestety uważam, że nie wykorzystałam ich w pełni :(
    Ale wiem jedno-bardzo wypoczęłam, więc nie mam co narzekać :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia są przecudne, aż chce się iść na piknik!
    Podoba mi się filtr na zdjęciach
    Ja swoje wakacje też spędziłam dosyć aktywnie i uważam je za najlepsze do tej pory
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajna obrobka:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Przez taką obróbkę zdjęcia od razu mają inny klimat, który bardzo mi się podoba!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, myślę to samo! :) Czekam na więcej zdjęć w tym klimacie :)
      kikawww.blogspot.com

      Usuń
  18. Zdjęcia mają wyjątkowy klimat! Cudowne :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje wakacje pomimo, że najdłuższe, nie były jakoś bardzo urozmaicone. Tak czy siak, jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.