9/21/2016

SHEIN + GIVEAWAY RESULTS






BLACK JEANS - KLIK

Dzisiejszy wpis mogłabym określić tylko jednym słowem - organizacyjny. W tym całym bałaganie i zupełnym braku czasu wpadam, żeby poogłaszać kilka rzeczy. Zacznę może od tego czego dawno nie było, a co jest dla mnie bardzo ważne ze względu na tematykę mojego bloga. Mówię tutaj o współpracach, dzięki którym dostaję ubrania, które mogę wykorzystywać do coraz to nowszych stylizacji i postów. Mam nadzieję, że mnie rozumiecie. Sami wiecie jak to wygląda i jeśli posiadacie blogi to też wam na tym zależy. 
Jednocześnie chcę dać wam szansę na małą reklamę waszych blogów. Otóż poniżej podałam linki do najfajniejszych kurtek jesiennych, które znalazłam na shein.com. Nie widać tam żadnych zdjęć ze względu na to, że chciałabym abyście kliknęli w linki i spośród kurtek wskazali jedną, którą waszym zdaniem najchętniej kupiłabym. Dodatkowo proszę o podanie cen każdej z nich i powyższych dżinsów, które swoją drogą mają genialną jakość i idealnie nadają się na jesień oraz wybranie jednej, która byłaby w sam raz dla was samych. Wszystkie osoby, które podadzą ceny i wybiorą kurtkę dla siebie zostaną poleceni w kolejnych postach, a pierwszy komentarz z dobrą odpowiedzią w sprawie mojego gustu dostanie kawałek następnej notki, w której opisze dany blog i dodam z niego jedno zdjęcie, które najbardziej mi się spodoba. Z góry dziękuje za pomoc i kliknięcia. Jeśli weźmiecie udział w tej małej akcji, to dajcie znać jeśli tylko tak jak ja potrzebujecie kilku kliknięć.
Linki:
Która z nich jest w sam raz dla mnie, a która w sam raz dla ciebie? 

Wyniki konkursu:
Szczęśliwy numerek to 24 i wygrywa Gabrysia z bloga http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/ Skontaktuje się z tobą w najbliższym czasie przez e-mail. 
Gratuluję i dziękuję wszystkim za wzięcie udziału!

19 komentarzy:

  1. Moim zdaniem to byś wybrała nr.4 - ja też.
    US$29.99 US$51.99 US$24.99 US$32.99 US$33.99 US$36.99 link do dżinsów nigdzie nie przenosi

    http://by-paolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem właśnie! Już poprawione, dzięki ;)

      Usuń
  2. Świetne rzeczy, mega mi się podobają :D Jezu nadal nie mogę uwierzyć, że to ja wygrałam, wow! Mega mi miło ♥ Czekam na maila :*

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne, że pomogę! :)
    Cena spodni:US$19.99
    Dżinsowa kurtka:US$24.99 ( trochę się waham, ale obstawiam, że ta jest najbardziej w Twoim stylu! :D)
    Bordowa kurtka:US$33.99
    Z naszywkami:US$36.99
    Czarna:US$51.99
    Khaki:US$29.99(ta podoba mi się najbardziej!)
    Szara:US$32.99


    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybrałabym nr 1 w kolorze czarnym *.*
    Cudowne buty !
    1.US$29.99 2.US$51.99 3.US$24.99 4.US$32.99 5.US$33.99 6.US$36.99
    *Lady Kocur*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne ubrania! uwielbiam taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje wygranej! Ładne rzeczy ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne ubrania :) poklikane :D

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super rzeczy :) Poklikane ;3
    Zapraszam kochana do mnie:
    http://aagnesblog.blogspot.com/2016/09/jealousy-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zamówienie, poklikalam :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. US$29.99
    2. US$51.99
    3. US$24.99
    4.US$32.99
    5.US$33.99
    6.US$36.99

    Ja wybrałabym raczej kurtkę nr.4, a do Ciebie pasuje mi jakoś nr 1 :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. 1.$29.99- Ta kurtka mi się najbardziej podoba :)
    2.$51.99
    3.$24.99
    4.$32.99
    5.$33.99
    6.$36.99
    Wydaje mi się, że kurtka nr. 2 by ci się podobała :)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zwycięzcy!
    Poklikałam <3

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  13. US$29.99 US$51.99 US$24.99 US$32.99 US$33.99 i US$36.99
    mi najbardziej przypadła pierwsza i niebieski płaszcz, nie wiem jak Tobie, ale strzelam że pierwsza
    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw <3!
    Poklikane ;)
    US$29.99; US$51.99; US$24.99; US$32.99; US$33.99; US$36.99
    Jak dla mnie kurtka numer 2 ;D, dla ciebie w sumie nie wiem , może nr 5 :p.
    Piękny blog!
    TROL

    OdpowiedzUsuń
  15. Super rzeczy!
    spodnie- $19.99 kurtki: $29.99, $51.99, $24.99, $32.99, $33.99, $36.99
    Dla mnie zdecydowanie numer 2 albo 4, dla Ciebie może 5?
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.