9/14/2016

TODAY'S SCHOOL PROBLEM











Mam na sobie: sukienkę z Benettona, koszulę z Zary, chocker ze Stradivarious'a i buty z H&M.
Nie będziemy tu rozmawiać o polityce, usunięciu gimnazjów albo papierosach. Więc o czym? Myślę, że nie tylko u mnie tak jest, że z tym samym muszą radzić sobie dziewczyny z wielu szkół. Chodzi dokładnie o zakaz noszenia krótkich spodenek do szkoły. Ktoś zapytałby: "Gdzie tu widzę problem?", ale kiedy masz wracać przy 30 stopniach w długich jeansach to już wcale nie wydaje się mało ważne. Z tym wiąże się także dzisiejsza stylizacja. Otóż właśnie teraz jest odpowiedni moment, żeby nosić sukienki i spódniczki, czyli zmory podstawówki. Na pewno nie będzie ci w nich za gorąco, a do tego będziesz wyglądać bardzo elegancko, co nauczyciele chwalą sobie u uczniów. Moja sukienka należy do tych, które za każdym razem mogą wyglądać inaczej ze względu na dodatki. Tym razem dołożyłam khaki koszulę, chocker ze stokrotkami i wiązane sandałki. Jeśli chodzi o buty to idealnie pasowałyby tutaj też czarne trampki, które dodałyby całości większego luzu. Noście sukienki, bo naprawdę taki mały detal, a może zupełnie zmienić wasze nastawienie na cały dzień.

28 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia i genialne miejsce! A sukienka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka lub spódniczka to świetny zamiennik spodenek :)
    Ślicznie wyglądasz :*

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie same sandały :) Ja osobiście kocham sukienki i spódniczki- mam 2 pary dżinsów, jedną spodenek, z 6 sukienek i 8 spódniczek. Outfit w 100% w moim stylu :)
    Imbirkowy blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie teraz postawiłam na spódniczki i sukienki, bo nie mogłam wytrzymać w tym upale ubrana w długie spodnie.
    Na następne lato muszę kupić więcej sukienek i wg :)
    Ładnie wyglądasz!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji, a khaki bardzo pasuje do Twojej niebanalnej urody :) - jesteś śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma sensu męczyć się w spodniach, zwłaszcza czarnych. Może nie chodzę w sukienkach, ale mam jeansowa, granatową spódnicę, która wygląda całkiem elegancko, an na dodatek jest bardzo wygodna :)
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zazwyczaj ubieram jeansy do szkoły, choć spódniczkę ubrałam raz :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jestem z spóniczkami i sukienkami! Ostatnio cały czas w nich chodzę bo w takie upały w długich spodniach nie da się wytrzymać :/

    Zapraszam na nowego posta!
    YOZIZIRA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. No sukienka jest genialna :) Na szczęście u nas nie trzeba zakładać długich spodni, kiedy jest 30 stopni. Raczej nie zwracają uwagi na krótkie spodenki, bardziej na makijaż i bluzki z dekoltem :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. super stylizacja, a co d krótkich spodenek to zdecydowanie się zgadzam! Nie chodzi przecież o takie przy których wystaje pół tyłka,ale o zwykłe krótkie spodenki.. powinni to zmienić:)

    NOWY POST: będzie mi bardzo miło jak poklikasz w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze świetne zdjęcia! *.*
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj racja, teraz jest idealny moment na noszenie sukienek czy spódniczek! Bardzo lubię takie uniwersalne sukienki jak Twoja :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie na szczęście można nosić spodenki, ale sukienka śliczna!
    >>Alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie wyglądasz i jake swietne zdjecia ! Śliczna koszula ! Bardzo lubie bawic sie takimi zestawami, jedna sukienka inny detal a kompletnie inna stylizacja :)
    *Lady Kocur*~Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiedziałam, że istnieje zakaz noszenia krótkich spodenek do szkoły... XD skoro tak, to złamałam przepisy, ups.

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  16. Uważam, że zakaz noszenia krótkich spodenek do szkoły to najgorsza głupota.
    Z tego powodu w tym roku przekonałam się do chodzenia w sukienkach i bardzo je polubiłam! :)

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie w szkole normalnie można chodzić w krótkich spodenkach, oczywiście nie za krótkich.
    Zdjęcia megaa!

    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz prześliczną urodę! Denerwuje mnie to, że przy 30 stopniach w szkole musimy się pocić w długich jeansach, a wracając do domu to już w ogóle masakra. Ugh...
    Świetna sukienka :)
    Ronn

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie w szkole na szczęście możemy chodzić w tym co nam się żywnie podoba. :) Wyglądasz cuuudownie!
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie w nowej szkole właśnie jest zakaz noszernia szortów a ja niestety mam bardzo mało sukienek i spódniczek w szafie, więc parzę się w długich dżinsach XD
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wyglądasz. ;)
    Podobają mi się bardzo zdjęcia takie pozytywne.;)
    Kochana zapraszam do mnie w wolnej chwili na nowy post http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.