9/27/2016

ZAFUL PART 1










T-SHIRT - CLICK    BAG - CLICK

Tytuł posta w pewnym momencie stał się chyba oklepany, bo widzę go na co drugim blogu. Mimo to jestem z tego dumna. Dumna, że należę do grupy blogerek, które mogą sobie na ten właśnie tytuł pozwolić. Mianowicie to napisała do mnie firma Zaful. Widziałam ją już kilka razy i za każdym razem była bardzo polecana. W takim razie chyba nic innego nie mogę jak zrobić sama co nie co o tej firmie powiedzieć. Ubrania przyszły po trzech tygodniach. Każde z nich oddzielnie spakowane, a niektóre nawet w odzielnych paczkach. Gdybym miała wypowiedzieć się o rzeczach, które mam na sobie w tym poście to w rywalizacji wygrywa torebka. Kiedy przeglądałam asortyment wiedziałam już, że musi być moja. Okazało się, że była taka jak ją sobie wyobrażałam - nieduża, pojemna i pasująca do niemal wszystkiego. Jestem pewna, że będzie mi służyć długi czas. Jeśli chodzi o koszulkę to psodziewałam się odrobinę lepszej jakości. Prezentuje się ona bardzo dobrze i może być fajnym uzupełnieniem do wielu stylizacji, ale nie jest to 100% cotton. Mimo to jako rzecz na sesje na pewno się sprawdzi. Co do samej stylizacji to resztę jej części znacie. Spódnica wyjątkowo niewygodna, ale przepiękna, oversize'owa koszula z secondhand'u i moje ukochane creepersy. Czego chcieć więcej? No tak - dobieranych warkoczy i koronkowego chockera, który zawsze jest dobrym pomysłem jeśli chodzi o dodatki lub detale.
Na zakończenie chciałabym poprosić was o kliknięcia w powyższe linki. To pozwoli mi zatrzymać współpracę z firmą i na pewno pozwoli rozwijać dalej bloga. Podajcie dwie ceny na dole, a chętnie zajrzę do was na blogi i skomentuje najnowsze posty. Nie martwcie się jeśli chodzi o ostatni "mini konkurs". Chcę to zrobić porządnie i myślę, że wygrana osoba znajdzie się w następnym poście. Nie będziesz żałować, obiecuję! Z góry bardzo dziękuję za wszelką pomoc ;)

21 komentarzy:

  1. Uwielbiam ZAFUL, sama mam z nimi współpracę i nie zawiodłam się jeszcze:)
    koszulka-$17,42
    torba-$27,49


    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w twojej koszuli! Jest świetna :D


    WWW.ITSVIVIDNES.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  3. Zaful ma świetne ubrania, minusem jest tylko czas przesyłki, bo 3 tygodnie to trochę dużo ;/
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też współpracuję z tą firmą :)
    http://klaudencja.blogspot.com/2016/09/dzien-chopaka-z-chocolissimo.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, super zdjęcia :)
    http://aagnesblog.blogspot.com/2016/09/memories-holi-festiwal.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszędzie widzę tą firmę i jestem niej ciekawa :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super torebka :)Czekam na kolejny post z resztą zamówienia :D Oczywiście poklikane :)
    http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula ma przepiękny kolor!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ceny to: 17.42$ i 27,49$
    Ta torebka jest cudowna *.*
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyglądasz!
    t-shirt: $17.42 torebka: $27.49
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajnie wyglądasz! :) Ja moją sukienkę i mój kombinezon od ZAFUL pokochałam całym sercem! ;)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super zdjęcia :)
    uwielbiam rzeczy od zaful :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam wrażenie, że ta torebka na stronie wygląda nieco inaczej niż u Ciebie. Zaciekawił mnie jej kształt, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze? Bardzo cenię sobie współpracę z Zaful. Mają super asortyment i jeszcze ani razu nie trafiłam na bubla... No może jedna torebka nie była tak piękna, jak na zdjęciu reklamowym - ale mimo to jej jakość pozytywnie zaskakiwała :)
    Super fryzurka!

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi sie podoba stylizacja :)
    kliknelam oczywiscie :) bluzeczka 17,42
    torba 27.49 :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega wyglądasz!
    Szczękę zbieram z podłogi !
    Supeer!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne zdjęcia. Masz ciekawy typ urody:)
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja!*.*
    T-shirt: $17.42 Torba: $27.49
    Pozdrawiam http://karciiia.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.