10/23/2016

90's









Za godzinę zacznie się kolejny męczący dla nas tydzień, przepełniony sprawdzianami i kartkówkami, w którym nie ma czasu na nas samych. Czekamy w tym całym pościgu na weekend, który i tak skończy się na nocy z książkami. Jeszcze przez pierwszy miesiąc chodzimy do szkoły na maksa zorganizowani, ale potem uderza nas rzeczywistość, która daje do zrozumienia, że nie żyjemy w High School Musical. Wszystko załatwiane na ostatnią chwilę, w ciągłym biegu i nagle nasz misterny plan zostaje zniszczony. Podejmowane przez nas próby wznowienia pozytywnego myślenia niestety przy oglądaniu idealnych instagramów bogatych ludzi, nie udają się. Szkoda. 
Odpowiedzią na pytania, które dręczą nas dniami i nocami jest "nowa perspektywa", Przyznam, że wymądrzam się, a sama jeszcze dokładnie jej nie odkryłam. Wiem, jednak, że w każdym nawet najgorszym dniu, o najdłuższym planie lekcji i najnudniejszych zajęciach dodatkowych, można dostrzec te krótkie, ale jakże znaczące dla nas chwile szczęścia. W naszym życiu pojawia się coraz więcej obowiązków i jeśli będziemy tylko czekać na wakacje, ferie i weekendy to popadniemy w depresję, a wtedy ciężko już będzie z tego wyjść. Poddajmy nasze myśli swoim pasją, przyjaciołom, rodzinie, tym co nas w życiu cieszy. Po co marnować czas na zadręczanie się tym co nieuniknione? Planujmy, stawiajmy sobie cele, dążmy do nich, świętujmy satysfakcję z ich spełnienia, poznawajmy ludzi, doznawajmy nowych wrażeń, odkrywajmy nowe zainteresowania i po prostu bądźmy szczęśliwi. Dojdziemy kiedyś do tego, że nasze życie to też jedna z ulubionych książek lub filmów, bo na jakiejś podstawie są one w końcu tworzone, prawda? 

16 komentarzy:

  1. Ta "nowa perspektywa" sprawia, że te noce zarywane nad książkami nie są męczące. Potrzeba po prostu właśnie spojrzeć inaczej na świat. :)

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna stylizacja

    http://skucinskae.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Życie po prostu trzeba polubić.
    Inaczej idzie się zachlastać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem szkoła zabiera nam czas nie tylko będąc w niej,ale i po szkole trzeba wpychać nos w książki i szukać na siłę czasu dla nas samych,a kiedy go nie znajdujemy nasz poziom szczęścia spada ...I pózniej ludzie się dziwią dlaczego młodzi nie lubią szkoły, haha. No ,ale nic na to nie poradzimy ,ja już pracuję i po pracy mam spokój mam czas dla siebie i czuję się teraz szczęsliwa .
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie , kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne zdjęcia!Ja mam w tym tygodniu taki zapiernicz, że masakra...

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post! :)
    Śliczne zdjęcia :3
    http://aagnesblog.blogspot.com/2016/10/the-closest-person.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Codzienna rutyna wykańcz :(

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak sobie pomyślałam o książkach... Właściwie historie np. na wattpadzie (fanfictiony itd) nie zaczynają się od urodzenia głównej bohaterki lub głównego bohatera, tylko zaczynają się od jakiegoś wieku... Wtedy zaczyna się dziać. Może ludzi, którzy żyją rutynowo też czeka takie wyrwanie się od rzeczywistości :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne klimatyczne zdjęcia. Nawet jak wszystko sobie zorganizuje, to później jakaś rzecz zajmuje więcej czasu i nie starcza go na inne :/ Za nie długo święta więc mam nadzieję, że wszystko sobie poukładam.

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale to fajne napisałaś, bardzo mi się spodobało. Masz rację! Warto starać się żyć nie tylko odliczając do wakacji czy innego wolnego, ale czerpiąc to co się da z codzienności, która też jest magiczna na swój sposób :) A co do zdjęć - mają świetny klimat!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia na twoim blogu to arcydzieła!!! <3
    Zgadzam się, nawet w najgorszym dniu możemy dostrzec coś pozytywnego. Np. jest godzina 18 ja niedawno wróciłam ze szkoły do domu ale nie jestem zła ani zmęczona, ponieważ zaraz wychodzę na kawkę do kuzynki ;D Pozytywy otaczają nas cały czas.

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super klimacik <3
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! Strasznie mi się tu spodobało. Bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. Na pewno muszę wpadać tu częściej :)
    Pozdrawiam,
    Youboost.pl

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.