10/04/2016

BLACK AND PINK










BLACK JEANS - KLIK 

GREY T-SHIRT - KLIK

Dzisiaj widzicie u mnie nie jeden, ale dwa outfity, które idealnie komponują się z tłem, które wybrałyśmy. Zacznę od pierwszego z nich - czarne podarte dżinsy i prosta pudrowa bluzka, której krój należy do moich ulubionych. Do tego Julka założyła standardowe czarne air max'y. Całość wygląda przeuroczo i właśnie w tego typu stylizacjach najlepiej czuję się w szkole. 
Przechodząc do drugiej części - zwykłego szarego t-shirt'a (takie zawsze się przydają), czarnych spodni w kant, nike huarache i ewentualnie skóry, to wyszedł z tego niezły misz masz. Typowo eleganckie, można też powiedzieć - biurowe spodnie i do tego sportowe dodatki. Na pierwszy rzut oka banalnie, ale jest w tym coś niezwykłego, nietypowego, co jednak wyróżnia całość. Kolejna stylizacja na listę "do szkoły". Jednak da się przetrwać bez zbyt dużych kombinacji, prawda?
Pewnie spodziewaliście się zobaczyć tutaj drugą część Krakowa i owszem zobaczycie, ale dopiero w kolejnym poście. Cierpliwości, bo wydaje mi się, że warto czekać!
Na zakończenie chciałabym wyłonić zwycięzce w ostatnim hmm "klikowym" konkursie. Było wiele przeróżnych zdań, ale odpowiedź tylko jedna. Obserwator, który najlepiej mnie zna to... The rhythm of life z bloga tr-ol.blogspot.com. Zgodnie z obietnicą poniżej widnieje zdjęcie, które najbardziej mnie zauroczyło na twoim blogu:


Serdecznie zapraszam do Moniki. Dziewczyna ma oko do fotografii i do tego wyhaczyłam u niej zdjęcie w starym stylu, a sami wiecie, że ostatnio to moja obsesja. 
Reszta blogów, które pomogły mi i zapisały ceny w komentarzach pojawi się w kolejnym poście. Także do następnego!

20 komentarzy:

  1. ale świetne zdjęcia! super wpis <3

    www.casperfashion.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądacie świetnie! :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacje! :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie razem wyglądacie! Zdjęcie B&W jest genialne ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post, śliczne zdjęcia :)
    http://aagnesblog.blogspot.com/2016/10/10-facts-about-me.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne stylizacje. Śliczna bluzka (ostatnio mam fazę na pudrowy róż).

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe zdjęcia, dobry pomysł z tłem :)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też zazwyczaj tak ubieram się do szkoły.
    Wygodnie,a zarazem stylowo.
    Prześliczne zdjęcia.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja Julii idealna ♥ Od zawsze nienawidzę takich spodni a tutaj podbiły moje serce, zdjęcia wyszły świetnie ;*

    aansaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ubieram sie do szkoly tak, zeby mi bylo idealnie cieplo- priorytet! :D
    Bardzo ładne stylizacje, rzeczywiście tło idealnie się wpasowalo :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne stylizacje! U mnie na komputerze Twoja szara bluzka wygląda jakby była błękitna :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Obydwie super wyglądacie, mam chyba nawet tę samą pudrową bluzkę ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądacie <3 lubie takie proste stylizacje <3

    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.