10/15/2016

COFFE THING









BAG - CLICK

Mam na sobie: bluzę z secondhand'u, spodnie ze Stefanel'a, skórzaną kurtkę z Promody i buty - klik.
Nie macie pojęcia jak się ucieszyłam, kiedy w piątkowy poranek zaczęło świecić słońce. Jak nigdy. Nie było wyjścia. Jedyny czas na zdjęcia podczas tej "cudownej jesieni". W roli głównej widzicie moją ulubioną białą bluzę, którą wyhaczyłam w secondhandzie i o którą nie jedna osoba się już pytała. W zestawieniu ze spodniami w kant od mamy dają bardzo kontrowersyjny zestaw. Reszta stylizacji to dobrze znana wam skórzana kurtka, której chyba nigdy się nie pozbędę i tego samego pokroju ulubione buty. Nie wspominając o torebce od zaful pasującej dosłownie do wszystkiego i zadziwiająco pojemnej. 
Klimat zdjęć bardzo mi się podoba. Zanim zatytułowałam posta, rozważałam nad nazwą "retro thing", ale nagle zdała mi się być oklepana i odniosłam wrażenie, że kiedyś już tu była, więc powstało "coffe thing". Tak, jakby ten tytuł był niezwykle oryginalny, prawda? (wyczuj ironię)
Do następnego wpisu!

KLIKNIJ TU, ZAOBSERWUJ BLOGA I BĄDŹ NA BIEŻĄCO

28 komentarzy:

  1. Ciekawe zdjęcia! Jesteś b.fotogeniczna! ;) Świetna bluza!

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie wyglądasz <3 najbardziej mi sie podoba ta bluza :)

    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Ja akurat w piątek wybrałam się do Łodzi i miałam w planach sesję, więc cudownie się złożyło, że wyszło słońce!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trudno teraz złapać słońce na zdjęcia. Ogółem ciekawa stylizacja! :D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja! Uwielbiam takie połączenia jak i ogólnie mówiąc kombinacje ze stylami:D
    http://karciiia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia i post :)
    http://aagnesblog.blogspot.com/2016/10/tolerance.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle piękne zdjęcia! Świetne oświetlenie i cudowna stylizacja.


    Nasz blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze potrafisz dobrać do siebie rzeczy z innej bajki. Bluza jest genialna! :)

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, świetna stylizacja, bardzo mi się podoba i jeszcze te zdjęcia ♥

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. No ta bluza jest super. W ogóle cała stylizacja jest świetna :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Potwierdzam świetnie wyszłas na zdjęciach.

    www.nasdwojei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Potwierdzam świetnie wyszłas na zdjęciach.

    www.nasdwojei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. w końcu trafiłam na stylizację która różni się od wszystkich innych ! :)
    Podoba mi się twój styl i blog.
    zaobserwowałam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zawsze wyglądasz genialnie,świetne zdjęcia <3 Wciąż nie mogę przestać zachwycać się wyglądem Twojego bloga :)
    kikawww.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem jak ty to robisz ale zawszę na zdjęciach wyglądasz rewelacyjnie! Świetne zdjęcia i stylizacja :D
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie zdjęcia, które dodajesz na bloga są idealne! W dodatku masz świetną urode :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta bluza naprawdę jest ciekawa :)
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  19. ale ty jestes ladnaaa....

    aalleekkss.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ekstra wygląda ten outfit i zdjęcia też są genialne ! Brawa dla fotografa :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.