10/01/2016

CRACOW PART 1








OLD VERSION









Nareszcie do zakładki "travel" wpada kolejny post udowadniając, że polskie miasta też mają swój klimat. Starówka, dopracowane, bogate kościoły i zadziwiający spokój - to trzy rzeczy, które wpadają mi do głowy, kiedy mowa o Krakowie. To już kolejne polskie miasto, które tak pozytywnie mnie zaskakuje. Zdecydowanie nie mogę się doczekać, kiedy tam wrócę. 
Na dodatek postanowiłam pokazać wam to piękne miasto w dwóch odsłonach. Pierwszą część zdjęć przerobiłam w sposób standardowy, czyli po prostu tak jak zawsze to robię. Później podkusiło mnie, żeby znowu pobawić się edytorem i stworzyć fajny klimat w stylu zdjęć z lat 90. Każde z nich jest trochę przyżółkłe i jednocześnie zielonkawe, dodałam też przesadzonej ostrości, co dało ziarnisty efekt na zdjęciu. Jestem zadowolona ze swojej pracy, a wy co myślicie?
W tytule zawarłam słowo "part 1", ponieważ jest to dopiero pierwsza część mojej fotorelacji. W Krakowie spędziłam dwa dni, dlatego "co będzie jutro" dowiecie się już niebawem. Tymczasem czekam na wasze opinie w sprawie zdjęć i ich samej przeróbki. Kto jest na tak starym zdjęciom, a kto na nie?  

23 komentarze:

  1. Byłam w Krakowie i strasznie mi się podobało, chciałabym tam jeszcze wrócić... ;)
    zofiakuca.online

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! :)
    http://aagnesblog.blogspot.com/2016/09/memories-holi-festiwal.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam w Krakowie :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie byłam w Krakowie, ale na pewno kiedyś się tam wybiorę! Cudowne miasto :) Czekam na dalszą fotorelację ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia! To fakt Kraków ma swój urok, co zdecydowanie przyciąga do niego tysiące turystów. U mnie na blogu także nocna fotorelacja z pobytu w Krakowie.pozdrawiam cieplutko! :)

    olkaszczepanik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Stary styl nadaje wyjątkowego uroku :)
    Piękne miasto :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. już dawno nie byłem w tym mieście i muszę koniecznie odwiedzić ! <3

    www.casperfashion.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia! Uwielbiam Kraków i cieszę się, że mam tam w miarę blisko :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne zdjęcia!

    aanna-aanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja byłam w maju w Krakowie :) Fajne zdjęcia!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia! Kraków jest cudowny <3

    Zapraszam do nas:
    http://victim-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne zdjęcia! Kraków to piękne miasto ♥

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zawsze odwiedzam Kraków na święta, bo jest wtedy jeszcze piękniej ;) Stare zdjęcia chyba nawet lepiej wypadły.

    http://queensali.blogspot.com/
    ZAPRASZAM DO MNIE!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem na tak starym zdjęciom :) Uwielbiam Kraków i czekam na drugą część <3
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Powiesz mi jak zrobiłaś, że w tej zakładce masz posty? Zdjecia piekne! Maja swoj klimat <3
    Olivkv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie jestem na tak przeróbce 'old'! Świetnie Ci wyszła!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę się przyznać, że jako turystka zakochałam się w Krakowie do tego stopnia, że jak tylko wróciłam do Wrocławia zaczęłąm spradzać w necie który deweloper kraków jest najlepszy! :) Muszę przyznać, że przoduje Lokum ze swoimi lokalizacjami, a ja coaz poważniej zaczynam myśleć nas przeprowadzką!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.