10/08/2016

CRACOW PART ENERGYLANDIA













Mogłabym od razu przejść do tematu Energylandii, ale jak sami widzicie jest na razie o czym pisać, więc dajcie mi chwilę. Oczywiście mam na myśli nowy design bloga. Od dawna planowałam jakąś zmianę. Potrzebowałam czegoś świeżego i prawdę mówiąc sama nie wiedziałam czego. Szukałam inspiracji i zdałam sobie sprawę, że chcę czegoś SWOJEGO, czegoś co oddawałoby mnie i to w jaki sposób pokazuję się w internecie. Oto jest zupełnie nowa, zupełnie świeża strona - luska-everywhere.blogspot.com. Wykonała ją dla mnie grafiterka.pl za co bardzo jej dziękuję i którą każdemu blogerowi polecam. Nagłówek, logo bloga zrobiła dla mnie moja utalentowana przyjaciółka, która zajmuje się grafiką komputerową. Zapraszam was na jej instagrama - @juliabart.art Zdecydowanie jest na co popatrzeć!
Przechodząc do tematu Krakowa to jak widzicie drugi dzień naszej wycieczki spędziliśmy w parku rozrywki - Energylandii. Z przyjaciółkami świetnie bawiłyśmy się na kolejkach górskich i karuzelach. Jestem pewna, że jeszcze kiedyś tam wrócimy! Zrobiłam dla was sporo zdjęć, które możecie zobaczyć powyżej. Nie ukrywam, że wchodziłyśmy na atrakcje dla najmłodszych, po to żeby zrobić kilka fotek. Czego się nie robi dla bloga? Haha. Mam szczęście, że dziewczyny chętnie brały w tym udział, w przerwach między przejażdżkami na ogromnych rollercoasterach. Wielkie dzięki! 
To chyba wszystko na dziś. Dajcie znać czy podoba wam się nowy design bloga i moja fotorelacja oraz co myślicie o instagramie Julki. Do następnego!

KLIKNIJ TU, ZAOBSERWUJ BLOGA I BĄDŹ NA BIEŻĄCO

22 komentarze:

  1. Świetny design, coś nowego!
    Musiałaś się świetnie bawić w Krakowie :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam w Energyladnii, super miejsce :) Wygląd bloga mega!
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne miejsce, szkoda, że do Krakowa mam tak daleko ;/
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przejeżdzałam koło tego parku rozrywki :) Po zdjęciach widać , że się świetnie bawiłaś :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fotorelacja jak i design jest świetny :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, nowy wygląd bloga wyszedł genialnie! Jak zwykle świetne zdjęcia, a prace na instagramie przyjaciółki są bardzo fajnie!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, widać, że się świetnie bawiłaś :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bym chciała odwiedzić energylandię :D A wygląd bloga na prawdę sztos :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajne zdjęcia :)
    http://emilkiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta pierwsza atrakcja wygląda na ciekawą... i straszną xD. Nie wiem, czy bym się odważyła :D. A huśtawki znowuż kojarzą się z dzieciństwem i też kuszą, ale wydają się być mimo wszystko bardziej bezpieczne :P.
    Energylandia? Coś mi się obiło o uszy, ale być nigdy nie byłam. Na pewno musiałaś się świetnie bawić :).
    http://utwory-wierszem-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny ten nowy wygląd bloga :) Świetne zdjęcia.

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja kocham takie miejsca! Nie zliczę w ilu takich parkach już byłam ale w Enerdylandii niestety jeszcze nie miałam okazji być, mam nadzieję, że niedługo to nadrobię :D
    Śliczne zdjęcia a design cudowny! :*

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  13. z chęcią odwiedziłabym Energylandię! mam tylko nadzieję, że nie dostałabym zawału haha ;)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny jest ten nowy wygląd. Też byłam w Energylandii, szczerze mówiąc nie dogania europejskich parków rozrywki jak dla mnie, ale zabawa była miła ;)

    Ps. Obserwuję :)
    http://queensali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny nowy wygląd i zdjecia <3 ja nigdy nie byłam w energylandii chociaz mam niedaleko :3

    Mój blog klik!


    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham Energylandię.
    Zawsze się cieszę kiedy jedziemy właśnie tam na klasowa wycieczkę.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląd bloga - rewelacja! :)
    W Energylandi jeszcze nie byłam ale to mój cel na następny rok. Super zdjęcia! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne zdjęcia, również kiedyś byłam w Energylandii i było tam fantastycznie! ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post :)
    http://aagnesblog.blogspot.com/2016/10/memories-koncert.html

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.