10/12/2016

LUCKY ME









CZAPKA/CAP - KLIK

Teraz, kiedy siedzę pod ciepłą kołdrą w ciepłych skarpetkach, które zakurzone leżały na dnie szafy całe lato, słuchając kropli deszczu uderzających o szybę, korzystam z niepowtarzalnej chwili, kiedy to w środku tygodnia nie biegnę na kolejny angielski, trening czy korki z fizyki tylko fartem ten raz pozostaję w domu. Niesamowite uczucie... w sensie, tak się zatrzymać. Powtarzam, że nie często odwołują mi jakieś zajęcia, a dzisiaj zostałam zaskoczona i całe osiem godzin lekcyjnych czekałam na moment, kiedy wrócę do domu odrobię lekcję i wieczorem zasiądę przed laptopem, żeby coś dla was napisać. Z odrobiną smutku wygrzebałam nigdy nie dodaną tu sesję, którą zrobiłam jakoś na początku września, kiedy jeszcze narzekałam, że wracając ze szkoły jest mi za gorąco. Kiedy rano jest jedynie 8 stopni i cudem jeszcze nie pada, nie pozwalam sobie na żadne z kompletu ulubionych spodni przed kostkę tylko przewracam szafę do góry nogami w poszukiwaniu jakichś, które kupiłam zeszłej zimy. To straszna szkoda, że jesień nas nie rozpieszcza, bo mam zaplanowanych tak wiele stylizacji dla was. Stawiam sobie za cel mimo wszystko zrealizowanie ich w jakiś sposób. Może pokaże wam je w trochę inny sposób niż na tle kolorowych garaży, hmm? 
Powyższa stylizacja to połączenie moich jeansowych kulotów, koszuli taty, nike huarache i czapki z daszkiem od zaful, bez której nie byłoby tego samego efektu. Kiedy ją wybierałam zauroczyłam się w jej materiale - pasiastym dżinsie. Mam nadzieję, że za rok, kiedy znowu będę mogła ją założyć nie straci dla mnie klimatu i jeszcze wam ją tu pokażę. Jednak na tą chwilę, co myślicie?

KLIKNIJ TU, ZAOBSERWUJ BLOGA I BĄDŹ NA BIEŻĄCO

Polecane blogi:

24 komentarze:

  1. Śliczne zdjecia <3 mam nadzieje ze uda Ci sie dodać jakies nowe stylizacje chociaz wiem ze jest cieżko.. U mnie cały czas pada i znam to uczucie wolnego po szkole kiedy nie musisz isć na angielski czy dodatkowa matematykę haha

    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, świetne zdjęcia, bardzo podoba mi się Twoja stylizacja, niby jest zwykła, klasyczna, a jednak bardzo ładna ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie bylo mnie kilka dni na Twoim blogu a tu taka zmiana , świetny design - sama bym taki chciała, na razie pomału myślę nad zmianami u siebie :) U mnie malo czasu ostatnio przez prace,a nie mam zadnych "zapasowych zdjec" ,wiec muszę szukać czasami wolnej chwili wśród całego mojego zamieszania ,haha :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie- kikawww.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super wyglądasz! Uwielbiam ten styl <3
    I wiem coś na temat pogody przeszkadzającej w zdjęciach, nienawidzę tego!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. oo swietny styl!! <3
    Zapraszam do mnie - można wygrać 100$ do sklepu dresslily! ♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na kolejne stylizacje tego typu (trochę się naczekam, ale co tam). Masz bardzo ciekawy styl

    Witam tu Paulina

    OdpowiedzUsuń
  7. genialnie! bardzo mi się podoba taki streetowy look:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham ta stylizacje! Perf,perf,perf! Czapka to bomba! Hit! Chetnie bym przygarnęła! Ja mam dzisiaj taki dzien! Mega!
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ehh, pamiętam ten gorąc we wrześniu :)
    Ale na wszystko musi przyjść swoja pora.
    Idealny plener do zdjęć!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje zdjęcia to mistrzostwo! Ja niby codziennie po szkole spędzam czas w domu, ale mam tyle na głowie, że w ogóle nie czuje tego domowego klimatu. Dziś jest pierwszy dzień od dawien dawna, kiedy mam czas porobić coś w internecie. Zgodzę się z tobą - wspaniałe uczucie!

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Najgorsze jest to, jak wychodzisz z domu i czujesz jak ten mróz leci na Twoją twarz, której niczym nie przykryjesz bo musisz coś widzieć, aaa :( Cudowne zdjęcia ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia przepiękne,a także stylizacja.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia :)
    http://aagnesblog.blogspot.com/2016/10/memories-koncert.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia wyszły naprawdę fajnie, a czapka jest świetna! Mam nadzieję, że jednak jesień nas jeszcze zaskoczy i uda mi się zrealizować plany co do jesiennych sesji!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne zdjęcia! :)
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie stylizacje!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. To prawda chwile, w których 'nie musimy nic' są cudowne. Zwłaszcza jeśli miało się taki tydzień jak ja.
    Bardzo lubię twoje stylizacje, ta też jest piękna!

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.