11/19/2016

COZY IS TOO LESS








CHOCKER - KLIK

OKULARY - KLIK

Nie mogę sobie wyobrazić, że te zdjęcia zrobiłam tydzień temu i przez calutki tydzień nie udało mi się ich tutaj dodać. Nadmiar obowiązków mnie przytłacza, przygniata i miesza z błotem. Dosłownie. Nie mogę powiedzieć, bo wyrabiać, to ja się wyrabiam, ale ciężko jest się pogodzić z brakiem wolnej chwili. Strasznie dotknęło mnie to, że cierpi na tym blog, bo wiem, że miało być trochę inaczej niż jest. Mimo wszystko, idę do przodu bez względu na to co spotkam. Muszę iść. Tak trzeba, prawda?
Zdjęciami chciałam oddać klimat jesieni, jaką widzę w głowie. Jesieni z książką w ręku, pod ciepłym kocem, jesieni z kubkiem gorącej herbaty w ulubionej flanelowej koszuli... Szkoda, że odchodzi to od rzeczywistości. Na zdjęciach mam na sobie starą, dobrą oversize'ową koszulę, kolejny chocker z nowego zestawu od zaful i klimatyczne okulary. Jak myślicie, daje radę? Macie jakiś lek na wyjście z jesiennej chandry? 
Mogę prosić o dwa kliki powyżej? Dziękuję!
Jak większość z was wie zbliża się tzw. black friday. Również firma zaful zdecydowała się na coś takiego. Do tego macie szansę wygrać 100$ na zakupy na ich stronie! Wystarczy, że z linka - tutaj wybierzecie ulubioną część garderoby, podacie adres danej rzeczy oraz swojego maila. Życzę wszystkim powodzenia!

KLIKNIJ TU, ZAOBSERWUJ I BĄDŹ NA BIEŻĄCO

24 komentarze:

  1. Beautiful :) follow for follow ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Aww, zdjęcia są rewelacyjne! Ja jakoś też nie mogę się zorganizować i z planów posty 2 razy w tygodniu robi się raz w tygodniu albo wcale :/ U mnie zdjęć brakuje za dużo mam postów bez zdjęć :/
    Klinięte :D
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne te okulary :D Fajny chocker!

    / Zapraszam na mój blog / Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, czy to chodzi, ale wstawiam link z konkretną rzeczą.
    http://www.zaful.com/retro-embroidery-spaghetti-strap-tank-top-p_179763.html
    Ta koszula, którą masz na sobie bardzo ci pasuje :)
    Ja równiez mam mało czasu na bloga, zwlaszcza w tygodniu, kiedy jest zawalone.


    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wieczory niby długie, ale jednak brakuje czasu na bycie samym ze sobą :/ Śliczna koszula :)

    http://www.zaful.com/high-waist-mesh-spliced-skinny-sport-suit-p_236260.html
    tynuska409@gmail.com

    Zapraszam: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny blog😍. Leci obserwacja!
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia!

    Zajrzyj do mnie i otrzymaj zegarek za darmo:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. LEK NA CHANDRE JESIENNA? HERBATA Z MIODEM I ZDECYDOWANIE W MOIM PRZYPADKU VLOGMASY NA YT! :p♥ OKULARY TO MISTRZ!
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O jejciu! mega zdjęcia ;3 Uroczo Ci w tych okularkach :D ^^ Bardzo fajnie Ci to wyszło. Blog mega! Będziemy zaglądać częściej ;* Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia! :)
    http://aagnesblog.blogspot.com/2016/11/fear.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham takie zdjęcia, cudowne okulary! ♥

    NASZ BLOG


    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham twoje zdjęcia! Najlepsze jakie można znaleźć na blogosferze! Lek na jesienną chandrę? On chyba nie istnieje. Poszukuje go od połowy września i nici z tego.

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia są świetne. Też mam ostatnio dużo obowiązków tylko, że mi idzie nie najlepiej.

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku! Okularki są prześliczne ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia jak zwykle rewelacyjne! A w okularach wyglądasz świetnie :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam zdjęcia w Twoim wykonaniu. :D Z jesiennej chandry zawsze da się wyjść. W końcu niedługo zima i śnieg, czyli kumulacja wszystkiego, co najlepsze. :)

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie wyglądasz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. zdjęcia są super! uwielbiam taki klimacik :)
    no i strasznie podobają mi się flanelowe koszule, muszę się w taką zaopatrzyć
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne fotki :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Twoją urodę! Świetne zdjęcia :)
    W linki kliknęłam (1,81$, 7,07$).
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  21. ja niestety w zanadrzu mam 5 sesji, których nie mam czasu wstawić na bloga;) niestety nadmiar obowiązków i mało czasu na przyjemności
    już dawno nie wpadłam na tak ciekawego bloga, jezu jak fajnie że teraz chociaż odkryłam twoje miejsce, oczywiscie obs
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie z czasem jest dokładnie tak samo - ciężko teraz, kiedy w szkole aż roi się od sprawdzianów i kartkówek!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale klimatyczne zdjęcia! Ah, wiem coś na temat kwestii braku chwili do wytchnienia :(
    Poklikane!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.