11/27/2016

DARKNESS












Ostatnio dostrzegłam swoje upodobania w zdjęciach mocno przykontrastowanych, w cieniu, przy ostatnich promieniach słońca. Nawet wtedy dodaję ciemnych efektów w czasie przeróbki. Często słyszę, że w zdjęciach ceni się jasność, a co jeśli ja cenię coś zupełnie odwrotnego? 
Pamiętam, kiedy zastanawiałam się, czy jest sens wychodzić na sesję, przy zachmurzonym niebie, z wiedzą, że słońce lada chwila może zajść. Z biegiem czasu dochodzę do wniosku, że światło w samo południe wcale się nie nadaje. O wiele lepsze jest to pod koniec dnia (zimą i latem wygląda to inaczej). Poza tym nie ma nic gorszego niż przesadzone "highlights'y". Nie jestem specjalistką i wiem, że każdy ma swój gust, ale myślę, że powoli odkrywam swój typ fotografii i stąd mamy powyższy tytuł posta.
Jeśli chodzi o stylizację, to właściwie "robi ją" sukienka (ciekawostką jest, że kupiłam ją w Bershce na przecenie za 15zł). Reszta to tylko moja nieśmiertelna kurtka i ulubione botki. Czasami wygodnie jest kiedy jedna część garderoby wyręcza nas w wymyślaniu idealnych zestawień, prawda? :)

KLIKNIJ TU, ZAOBSERWUJ I BĄDŹ NA BIEŻĄCO

27 komentarzy:

  1. Powiem ci, że ja również jestem zwolenniczką ciemniejszych zdjęć, co również można zauważyć u mnie na blogu. Mają swój klimat ;)

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie lubię ciemne zdjęcia, czasami też takowe wykonuję nawet. :)

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest rewelacyjna! Zdjęcia idealne w ciekawym klimacie.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześlicznie Ci w tej sukience ;)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Super klimatyczne! I w ogóle świetna stylizacja :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, każdy woli coś innego w zdjęciach, chociaż u mnie to zależy też od dnia, czasem mam ochotę oglądać i zrobić ciemniejsze, a czasem jaśniejsze :D
    Ale Twoje tutaj mega mi się podobają, super klimat *.*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny klimat, strasznie mi się podobają. I jeszcze ta sukienka! Super połączenie :)

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz w tej sukience!
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Samo południe do zdjęć się wogóle nie nadaje :D Najładniejsze są złote godziny :D Super, że masz swój styl fotografii to się ceni

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja! <3

    https://nasze-z-zycia-wziete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również jestem zwolenniczką raczej ciemnych klimatów.
    Zakochałam się w Twoim uśmiechu!

    dangerpsychic.blogspot.com - zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie lubię jasnych, a czasem aż prześwietlonych zdjęć. Twoje są idealne!
    www.roxvna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz!
    Zdjęcia wyszły mega!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia! :)
    http://aagnesblog.blogspot.com/2016/11/vlogmas.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcia. Świetny efekt :) Stylizacja bardzo mi się podoba, sukienka jest genialna!

    http://okiem-nastolatki.blogspot.co.uk/2016/11/denerwuje-nas.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście tego typu zdjęcia wyglądają bajecznie! Masz cudną figurę *.*

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  17. Och, wow! Uwielbiam te zdjęcia! Niesamowite!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny efekt, wyglądasz ślicznie! Trzymam kciuki :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale masz figurę! :) Świetnie wyszły zdjęcia, właśnie w tym mroku jest cały urok!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mam taką nieśmiertelną ramonkę, którą noszę niemalże do wszystkiego- teraz tak się zastanawiam, co ja bez niej kiedyś zrobię, bo tak się do niej przyzwyczaiłam, że maltretuję ją na każde wyjścia, bo jest tak uniwersalna hehe
    Twoja jest świetna, bardzo fajnie dodaje charakteru tej sukience :)
    Swoją drogą sukienka za 15 zł w Bershce to mega wyczyn, bo ich sklep raczej do natjanszych nie należy trzeba przyznać :P

    a pięknych wlosow zazdroszczę, taka dlugość i grubość, to moje chyba nigdy nie spelnione marzenia ajćććć....

    udanej soboty :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  21. mega stylizacja a to tło przepiekne ! wszystko wyszło mega.. kurcze bardzo mi się podoba :333

    pozdrawiam
    nikonphotography97@blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.