11/07/2016

TOO RAINY









SPODNIE - KLIK

Mam na sobie: bluzę z Big Star'a, kurtkę z second hand'u, spodnie z SheIn, buty (?)
Nie chcę się dzisiaj tłumaczyć. Myślę, że to zbędne, bo nikt nie oczekuje usprawiedliwień, a spodziewa się poprawy. Mam nadzieję, że w końcu zbiorę się do kupy i posty będą dodawane znacznie częściej.
Co do stylizacji... czy jest coś lepszego niż tzw. cygaretki, uszyte z uciągliwego materiału, który prezentuje się elegancko, a jednak jest czymś najwygodniejszym na świecie? Spodnie w paski z pozoru wyglądają komicznie, ale jeśli wykorzystamy je w odpowiedni sposób, okazują się świetnym rozwiązaniem dla niektórych zestawów. Założyłam do nich białą bluzę i narzuciłam kurtkę, której materiał "udaje" niesamowicie popularny teraz welur, który ostatnio bardzo biorę pod uwagę i zbieram do kolekcji jakieś perełki z szafy babci. Poza tym kawał dobrej roboty wykonują tutaj długie skarpetki w połączeniu ze starymi adidasami. W końcu odkryte kostki to zmora każdej zimy, mam rację? I jak wam się podoba?
Mogłabym na zakończenie prosić o kliknięcie w powyższy link? Dzięki z góry :)

KLIKNIJ TU, ZAOBSERWUJ I BĄDŹ NA BIEŻĄCO

26 komentarzy:

  1. Świetna bluza <3 Taka w moim stylu. Cudowne zdjęcia.

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja cudowna, jak zdjęcia również! W swojej szafie mam jedną parę cygaretek, ale myślę, że kupię ich więcej, bo są rzeczywiście wygodne, nawet bardziej niż boyfriendy powiedziałabym. :D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja! I cudowne cygaretki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie! Bardzo stylowo Ci to wyszło, klik
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. swietnie wygladasz:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bluza! Bardzo ładna stylizacja. Jeszcze nigdy nie nosiłam cygaretek.

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo odważny look! Pewnie nie ubrałabym się, ale wyglądasz genialnie :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja nieco inna, ale podoba mi się! Kurtka wygląda super!
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaskakujesz-czekam aż jakaś agencja napiszę że chce z Tobą zrobić profesjonalną sesję! Serio! kocham te zdjęcia! In love❤ wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Całość nie przypadła mi do gustu,ale spodnie są na prawdę fajne :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mój gust, ale Tobie pasuje ta stylizacja jak najbardziej :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie! ♥ Genialne spodnie, zakochałam się! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie! Buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale wszystko fajnie ze sobą współgra, świetne są te cygaretki!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia :)
    http://aagnesblog.blogspot.com/2016/11/duplication.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluza jest super ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawa stylizacja, mi się osobiście podoba haha
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś bardzo oryginalną osobą, kochana! obserwuję, MAVSELINA :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wyglądasz!
    Ta kurtka wygląda mega na tobie :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio zakochałam się w tego typu spodniach z paskami! Świetnie w nich wyglądasz!



    Pozdrawiam,
    WWW.ITSVIVIDNES.BLOGSPOT.COM


    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne zdjęcia!
    Nie wiem czemu ale dół outfitu przypomina mi Michaela Jacksona :)

    http://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz!

    Mam szansę nawiązać współpracę z DDOB, a Ty możesz mi w tym pomóc!
    Wystarczy kliknięcie TUTAJ. Wiem, że mogę na Ciebie liczyć! :)
    >> KLIK KLIK KLIK <<

    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.