11/13/2016

TULLE - NEXT AFTER VELEVET







TIULOWA SPÓDNICA - KLIK


CHOCKER - KLIK

Mam na sobie: męski golf (?), spódnicę i chocker z Zaful, dżinsy z Benethona i buty (klik).
Kolejny długi weekend dobiega końca, a ja powoli realizuję kolejne z wielu stylizacji, które mam od dawna w głowie. Jestem zadowolona, że w końcu ruszyłam i mam nadzieję, że wszystko niedługo zacznie przyspieszać, bo w końcu to kwestia dobrej organizacji.
Ostatnio dotknęłam tematu znanego nam wszystkim trendu - aksamitu. Mam jeszcze trochę do pokazania z pomocą tego materiału, więc to kwestia czasu, kiedy ukaże się na blogu. Dzisiaj za to poruszam kolejny z "hitów tego sezonu" - tiul. Ten materiał początkowo kojarzy nam się z księżniczkami lub baletnicami, jednak projektanci odkryli jego zastosowanie w modzie codziennej. Razem z welurem stały się królami streetstyle'u i są coraz bardziej rozpoznawalne w blogsferze. Moim ulubionym połączeniem są wąskie dżinsy, oversize'owy sweter lub bluza i tiulowa spódnica. Dodałam jedynie przeuroczy chocker z gwiazdką i ulubione jesienne botki. Całość to świetna propozycja na nietypową stylizację wyciągniętą prosto z naszych ulubionych gazet!
Na koniec jeśli szukacie sukienki na bal gimnazjalny, studniówkę czy nawet święta to w 100% polecam wam SheIn. Ja i moje koleżanki ciągle je przeglądamy i zachwycamy się. Nie jedna już kilka kupiła, więc zapraszam - klik.
Po raz kolejny chciałam was jeszcze prosić o dwa kliki pod powyższymi zdjęciami :)

KLIKNIJ TU, ZAOBSERWUJ I BĄDŹ NA BIEŻĄCO

19 komentarzy:

  1. Meeeega stylizacja! ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna stylizacja, tiul to coś co kocham!



    Pozdrawiam,
    WWW.ITSVIVIDNES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze umiesz dobrze dobrać do siebie, ciekawe ubrania :D

    Nasz blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio zauważyłam coraz więcej tiulu na ulicach :) Bardzo ładne zdjęcia!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja, raczej nie w moim stylu, ale przyciąga uwagę :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ci to pasuje!
    Wyglądasz super :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja cudowna! Wraz z każdą pokazujesz, że można się ubrać inaczej, ale przy tym wyglądać też pięknie. :D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna stylizacja *.*
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia :)
    http://aagnesblog.blogspot.com/2016/11/fear.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie to wygląda, ale ja raczej nie założyłabym na siebie takiego zestawu :) Nie do końca mój styl :D
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie to wygląda, ale osobiście założyłabym to bez spódnicy

    Zapraszam do mnie ☺ normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz ;)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz! Chudzinka z ciebie ;)
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie połączenie mega mi się podoba, aż nabrałam ochoty zaopatrzyć się w tiulową spódnicę!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super zdjęcia i zazdroszczę grzywki, mi przy każdych zdjęciach postanawia żyć w separacji i sie robi dziura haha :D A spodnica super, sama mam zamiar sobie teraz uszyć spódnicę tiulową ale bordową <3

    mvgdalena - klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz coś w sobie! Możesz sporo osiągnąć! :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.