11/23/2016

VELVET OBSESSION








SUKIENKA - KLIK

CHOCKER - KLIK

*kiedy jest ciemno i zimno, a twoja roleta i biurko stają się czymś inspirującym*
Od kiedy zostałam posiadaczką tej sukienki marzę, żeby zrobić w niej zdjęcia przy choince w czasie świąt. Już sobie obiecałam, że taka sesja się tutaj pojawi (trzymajcie za słowo). Myślę, że to jeden z powodów, dla których tak śpieszy mi się do Bożego Narodzenia. Kiedy napiszę ostatni sprawdzian z tysiąca zapowiedzianych to przysięgam, że przestanę narzekać (no, może na okres przerwy świątecznej).
Przechodząc do tematu to nareszcie dodaję pierwszą (drugą) stylizację z aksamitem w roli głównej. Zanim uznam sukienkę za typowo elegancką chciałam pokazać ją w wersji z białym podkoszulkiem, niezastąpionymi creepersami i niedawnym odkryciem - długimi skarpetkami w pionowe prążki. Dla mnie genialnie współgra. Szkoda tylko, że jak wiele innych nie nadaje się na dzisiejszą pogodę, a już na pewno nie do szkoły. Trudno, nacieszmy się zdjęciami tego 'dziwnego' połączenia! Jak wam się podoba?
Jeśli chcecie pomóc mi we współpracy z firmą i rozwijaniu bloga, wiecie co robić... Dziękuję.

KLIKNIJ TU, ZAOBSERWUJ BLOGA I BĄDŹ NA BIEŻĄCO

22 komentarze:

  1. Sukienka sama w sobie mi się podoba, ale z połączeniem z bluzką to zupełnie nie mój gust :/

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzecie zdjęcie jest boskie :) Fajna sesja!

    / Zapraszam na mój blog / - Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna sukienka, czekam z niecierpliwością na świąteczną sesję! :)

    pozdrawiam,
    http://inspirujace.eu/blog

    OdpowiedzUsuń
  4. 6 zdjęcie mnie urzekło! Czekam na fotki z choinką, poklikałam ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog! Zdecydowanie zostanę na dłużej! <3
    http://beciaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie to wygląda!
    Jestem ciekawa jak by to wygladało bez białej bluzki i creepersów, w wersji eleganckiej :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie zestawienie bluzki z sukienką :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka jest cudowna, czekam więc na zdjęcia w niej przy choince! Świetna zdjęcia :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zdjęcia :) pozdrawiam :)
    http://floverxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham Twoje stylizacje! mega mnie inspirują :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kliknełam w sukienkę! Śliczna jest ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam ten materiał, piękna sukienka :)
    lara-fashion-love

    OdpowiedzUsuń
  13. Wpis jak zwykle świetny, a ja chciałam Cię zaprosić na KONKURS na moim blogu!
    Do wygrania naprawdę świetne nagrody!

    KONKURS
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne zdjęcia, dobry pomysł z ubiorem na święta ;D myślę, że będzie Ci pasować ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe połączenie, sama bym się chyba na takie nie zdecydowała, ale Tobie bardzo pasuje :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna sukienka, w tym roku pokochałam ten materiał <3
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta sukienka jest genialna! Uwielbiam welur ♥
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  18. zdjęcia śliczne, uwielbiam bordowy kolor ^^

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.