12/25/2016

CHRISTMAS EVE










Właśnie doszłam do wniosku, że w ostatni czwartek nie przewidziałam, że żeby dodać posta w wigilię muszę mieć zdjęcia z wigilii i tym sposobem notkę dodaję dzisiaj. Dopiero teraz zgrałam zdjęcia z obydwóch aparatów i przerobiłam je. Przepraszam, że nie dotrzymałam obietnicy, ale no cóż, święta to czas wybaczania, prawda? Powyżej możecie zobaczyć kilka zdjęć z tegorocznej wigilii. Spędziłam ją, jak co roku w bardzo miłej atmosferze, w rodzinnym gronie. Dostałam naprawdę cudowne prezenty, a te którymi ja obdarowałam bliskich były strzałem w 10. Mam nadzieję, że wasze święta były równie udane, co moje!
Wczoraj w czasie wigilii ubrana byłam bardzo podobnie, jak w poście tutaj - klik, jednak tym razem zdecydowałam się na odrobinę cieplejszą bluzkę z rękawem do łokcia. Bardzo lubię łączyć aksamitne, eleganckie sukienki z t-shirtami, topami czy golfami. Świetnie razem współgrają. Na drugi dzień założyłam przepiękny sweter z Zary, który dostępny jest w wielu kolorach, a do tego klasyczne dżinsowe dzwony. 
Przechodząc do wyczekanego tematu niespodzianki - chciałabym przez ostatni tydzień roku 2016 dodawać posty codziennie. Dzięki temu nadrobiłabym zaległości, zebrała mnóstwo wspomnień w postaci zdjęć do relacji i ubarwiła wam ten tydzień wolnego. Chcę wynagrodzić wam moje ostatnie wzloty i upadki, możecie potraktować to, jako taki mały prezent ode mnie. Sama nie wiem, czy mogę to tak nazwać, ale niech to będzie coś, jak vlogmas - tyle, że blogmas? Przed świętami obejrzałam mnóstwo 'vlogów' znanych youtuberek i zaplanowałam coś podobnego. Mam nadzieję, że pomysł wam się podoba i chociaż część z was będzie śledzić moją aktywność tutaj. Trzymajcie kciuki za wytrwałość i życzę wam udanych ostatnich dni świąt!

KLIKNIJ, ZAOBSERWUJ I BĄDŹ NA BIEŻĄCO

16 komentarzy:

  1. Ta sukienka jest śliczna! Ze zdjęć widać że wigilia udana! ♥ xx

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! :) Fajna pamiątka. W takim razie czekam na codzienne posty od jutra (?)! ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja świetna, jak zawsze! Święta to niesamowity czas!

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo pasuje ci ta sukienka! masz super figurę
    wszystkiego dobrego, duużo odpoczywania i zbierania sił na nowy rok :) i zdrowia!

    pozdrowionka, wesołych świąt!
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana! Chciałabym Ci życzyć wszystkiego najwspanialszego na święta - dużo zdrowia, szczęścia, uśmiechu, samych sukcesów i spełnienia marzeń! Mam nadzieję, że spędzisz te święta we wspaniałej, radosnej atmosferze w gronie najbliższych Ci osób!

    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe zdjęcia! <3


    Zapraszam do obserwowania:
    Klaudencja - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia bardzo fajne! Dobry pomysł z tym blogmasem ;)
    aleksandraa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądałaś. Cieszę się, że prezenty były trafione :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądałaś, zakochałam się w twojej sukience <3 Fajnie że prezenty były trafione :D Wesołych Świąt życzę!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  10. o prosze! ale swietne zdjecia, czuc na nich klimat:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ta sukienka jest przecudowna <3
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dopiero teraz zerknęłam jaką serię planujesz i jestem trochę do tyłu, ale i tak cieszę się na tą zwiększoną dawkę postów! Śliczne zdjęcia :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.