12/26/2016

CHRISTMAS VIBES









Mam na sobie: sweter z Zary, spodnie dzwony z Tally Weijl i chocker z Stradivariousa
Przyznaję, że zostały mi dokładnie 32 minuty na napisanie tego posta. Dopiero teraz udało mi się wyzwolić z wiru sprzątania po ostatnich gościach. Nie chciałam, żeby obiecana seria postów zaczęła się od przepraszania, więc zmobilizowana usiadłam do laptopa. Dzisiaj przedstawiam wam stylizację, o której już wczoraj była mowa. Do swetra, który widzicie przymierzałam się podczas wielu wizyt w galerii handlowej, aż któregoś dnia postanowiłam przestać czekać na przeceny i kupić go. Jestem bardzo zadowolona. Jego materiał przypomina ulubiony welur i jest niesamowicie ciepły. Rękawy na końcach są delikatnie szerokie i zrobione na kształt charakterystycznych ostatnio dużych mankietów przy koszulach. Aby ożywić stylizację dodałam dość specyficzny chocker, który początkowo wydawał mi się absurdalny przy całym komplecie, ale w końcu przydał się jako dopełnienie prostego outfit'u.
W ręku na zdjęciach trzymam książkę pt. "Wielcy Projektanci" Marii Luisy Tagariello. Stanowi ona jeden z prezentów, które dostałam i tu punkt dla Świętego Mikołaja - nie spodziewałam się i bardzo dziękuję! Ma cudowne ilustracje i nieznane mi dotąd cytaty, jak i opisy słynnych projektantów. Polecam każdemu fanatykowi mody i tym także kończę dzisiejszy wpis. Do jutra ;)

KLIKNIJ, ZAOBSERWUJ I BĄDŹ NA BIEŻĄCO

11 komentarzy:

  1. Śliczny sweterek i piękne zdjęcia :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeglądałam Twojego bloga. Nie mogę się zdecydować, która z umieszczonych przez ciebie stylizacji podoba mi się najbardziej. Masz świetny gust i widać, że znasz się na najnowszych trendach. Szczęśliwego Nowego Roku! http://shizuko-ai.blogspot.com/2016/12/good-idea.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuć ten świąteczny klimat <3. Cudnie wyglądasz!
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  4. swietnie wygladasz:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta książka moze być ciekawa! ♥ ślicznie wyglądasz :) x

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny ten sweter :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.