12/18/2016

FISHNET STOCKINGS










Mam na sobie: bluzę i spodnie z Zary, kabaretki (?)
Kabaretki są ostatnio wielkim hitem i sama je sobie upodobałam. Czekałam tylko, żeby je kupić i wam pokazać, nie spodziewałam się, że tak szybko znajdę je w szafie mamy. Teraz poluję jeszcze na te z większymi dziurami (ktoś wie gdzie je znajdę?). Wyglądają nieziemsko, kiedy wystają ze spodni w połączeniu z krótką bluzą lub swetrem. Bluzę powyżej dosyć niedawno znalazłam w Zarze i należy teraz do moich ulubionych - jest tak ciepła i miła... Spodnie, można by powiedzieć roku, dobrze znacie - kultowe mom jeans chyba nigdy mi się nie znudzą.  Całość to zniewalająca prostota i minimalizm z dodatkiem ekstrawagancji. Uwielbiam to połączenie. Jeśli chodzi o buty to założyłabym do tego niezastąpione creepersy, czarne sneakersy albo pumy rihanny. Myślę, że to nie ostatnia stylizacja z kabaretkami w roli głównej. Chcielibyście zobaczyć tutaj więcej rozwiązań? Jak wam się podoba ten trend?
Na zakończenie chciałabym zaprosić was do przejrzenia asortymentu shein.com. Ostatnio roi się tam od przecen. Najbardziej polecałabym wam sukienki, kurtki i swetry - należą do najlepszych rzeczy z tego sklepu. Poniżej znajdziecie kilka linków do ciekawych przecen i kody zniżkowe:
klik   klik   klik   klik


KLIKNIJ, ZAOBSERWUJ I BĄDŹ NA BIEŻĄCO 

10 komentarzy:

  1. Kabaretki to mistrz! !
    Wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, oryginalne zdjęcia jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja nieziemska! Co do kabaretek, zamierzam je kupić, ale jakoś nie zebrałam się jeszcze do tego. :D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ty jesteś śliczna! Kabaretki sa jak najbardziej na tak! ♥ xx

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kabaretki są świetne! Też mam zamiar je kupić, ale niestety nie wiem gdzie :(

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesujące zdjęcia :)


    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz!
    Fajny pomysł z tym dywanikiem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :)
    http://aagnesblog.blogspot.com/2016/12/i-found-your-passion.html

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.