12/22/2016

SATEEN







Mam na sobie: koszule i spodnie z Zary.
Satyna to bardzo specyficzny materiał i często kojarzy się nam z naszymi babciami czy ze stylizacjami ze starych rodzinnych zdjęć. Moda powraca. Wszystkie trendy gdzieś już wcześniej widzieliśmy - czy to w filmach czy w szafach rodziców. Myślę, że to wspaniałe, że wszystkie te rzeczy nadal mogą być użyteczne, a im starsze tym większy mają urok. Dziękujmy wszystkim babciom, które nie potrafią rozstać się z ulubionymi częściami garderoby. 
Powyższa koszula, jak już wspomniałam pochodzi z mojej nieśmiertelnej Zary, ma uroczy pudrowy kolor i jest utrzymana w typowym dla takich bluzek klimacie. Uwielbiam w Zarze to, że stawiają na pewną klasykę i określoną estetykę. Do tego założyłam dżinsowe kuloty, które są niewidoczne na zdjęciach, ale miałam je już kiedyś w poście tutaj. Tworzą one z satynową bluzką bardzo nietypową, a zarazem klasyczną i elegancką stylizację, a takie bardzo lubię.
Coś na co bardzo czekałam w tym poście to opis całej kompozycji. Po raz kolejny zastosowałam ustawienia "kolorowej kliszy filmowej". Bardzo lubię taki klimat zdjęć - wydają się one stare i zniszczone, a jednak mają w sobie coś, co zatrzymuje na nich oko. A teraz, bez owijania w bawełnę miejsce, które widzicie powyżej to kuchnia mojej babci. Nie, nie przekręciliście zdań - to bardzo prosta kuchnia powstała długi czas temu i dlatego uwielbiam ją na tych zdjęciach. Jeszcze bardziej przenosi nas w czasie do lat 70-90 - do lat, które inspirują mnie najbardziej. A wy jak się czujecie patrząc na te zdjęcia? Czy tak jak ja macie sentyment do takiego klimatu, czy to jednak nie wasza bajka?
Na zakończenie, bo dzisiaj nieco się rozpisałam, chciałabym zapowiedzieć niespodziankę, która czeka was - czytelników w tegoroczne święta. Wszystkiego dowiecie się już w wigilię! Myślę, że to również usprawiedliwi brak przedświątecznych postów na blogu. Już nie mogę się doczekać, także do soboty! Lubicie takie dłuższe posty?

KLIKNIJ, ZAOBSERWUJ I BĄDŹ NA BIEŻĄCO

13 komentarzy:

  1. u mnie to raczej nie tak, ale Ty za to wygladasz swietnie:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula jest śliczna! Wesołych świąt! ♥ xx

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna koszula. Zarówno materiał, jak i kolor bardzo mnie urzekł.
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia :)
    http://aagnesblog.blogspot.com/2016/12/i-found-your-passion.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz super, rzadko widzi się kogo w takich bluzkach :)))
    Jak zwykle u ciebie oryginalność :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekuje za miły komentarz na moim blogu.
    Klimat panujący tutaj jest genialny, cały twój blog jest taki idealny..Swietna praca!
    http://nathalieehermaan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna bluzka:) osobiście ubrałabym ją na Wigilię
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Historia lubi się powtarzać i myślę, że podobnie jest z modą :D Super koszula :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham twojego bloga !

    Coś czuję. że będę wpadała tu częściej *.*

    Co powiesz na wspólną obs ? :) ( Daj znać u mnie na blogu)
    Zapraszam do siebie <3
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.