12/03/2016

THE ABSTRACTION









Mam na sobie: golf i czapkę z Zary, spodnie z Bershki i kurtkę z Pull&Bear
Nie pomyślałabym, że uda mi się założyć kuloty przed marcem, a jednak. Pierwszy pomysł z czarnymi rajstopami wydał się nudny i kreatywność wygrała z rozumem, więc założyłam turkusowe. Abstrakcja? Może i tak. Nuda? Zdecydowanie nie. Do tego golf niczym ukradziony z przedszkola, z 1990 i standardowy bomber w kolorze miedzi. Na nogi niezastąpione creepersy i czapka "Always forward, never backwards. Dream big. I am ready". Tekst znam na pamięć, żeby uniknąć zbyt częstego schylania się, aby kolejna osoba mogła przeczytać 'co mam napisane na czapce'. Całość wygląda komicznie i nie nadaje się na typowy dzień w szkole, ale zawsze można pomarzyć, że jest się królową streetstyle'u, prawda?

KLIKNIJ TU, ZAOBSERWUJ I BĄDŹ NA BIEŻĄCO

20 komentarzy:

  1. Ale świetna sesja! :) Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna kurtka!
    Tło robi wrażenie!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie foty, bardzo podoba mi się ta stylizacja <3

    HEDONISTICAT.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz bosko <3

    Zapraszam na mojego bloga! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super wyglądasz! <3

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! Kuloty zimą, świetny pomysł! Gdzie ty znajdujesz takie fajne tła do zdjęć? :D


    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz! Nudno nie jest na pewno, uwielbiam twoją wyobraźnię w tworzeniu tych stylizacji, zawsze mnie czymś zaskoczysz!


    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten golf jest świetny! Bomberka tak samo :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetny zestaw! Przemawia do mnie :D
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta kurtka jest świetna! A ty jak zwykle wyglądasz rewelacyjnie!
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz świetne wyczucie mody naprawdę! Podoba mi się to połączenie, oryginalne :)

    minimalistyczny.blogspot.com (klik)

    OdpowiedzUsuń
  12. ŚWIETNY BLOG I POST, obserwuje!

    Poklikasz w linki u mnie w poście? Z góry dziekuje
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz sliczny typ urody jejku! *-* Bomberka podoba mi sie najbardziej dodaje takiego idealnego elementu calej stylizacji a co do turkusowych rajstop to nawet jesli sa abstrakcyjne to idealnie sie wpasowaly!
    Haha tez bym sie pewnie nauczyla tekstu z czapki zeby sie tyle nie schylac! <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz taki swój bardzo osobisty styl, bo nie umiem tego nazwać. I naprawdę robi to ogromne wrażenie, chociaż ja nie założyłabym takich spodni, bo po prostu do mnie nie pasują, a u Ciebie... U Ciebie wygląda to zjawiskowo.

    http://amlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham twoje sesje na tych kolorowych ścianach i te stylizacje. Umiesz stworzyć coś z niczego ♡
    xoxo
    jbeksiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje Bloga znalazłam przypadkiem i jestem zachwycona. Stylizacje genialne, masz bardzo podobny styl do mnie ;)
    I zdjęcia są bardzo profesjonalne jeden z lepszych blogów jakie widziałam jestem pod ogromnym wrażeniem.
    Zapraszam do siebie dopiero zaczynam http://znak-interpunkcyjny.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super post! :3
    http://aagnesblog.blogspot.com/2016/12/change.html

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.