12/07/2016

TULLE T-SHIRT








SPODNIE - SHEIN

Mam na sobie: top z Zary, tiulowy t-shirt z Bershki, spodnie z Shein i buty Pumy Rihanny. 
Naprawdę jestem zakochana w tym połączeniu. Ostatnio coraz mniej u mnie stylizacji codziennych. Uwierzcie mi, że chciałabym mieć szanse ubrać te totalnie 'niekonwencjonalne'. Szkoda, że muszę mieścić się w ramach szkolnych i chodzić w tych zwyczajnych. Powiem wam, że nawet trochę mnie to frustruje. Rano idę do szkoły 15 minut, więc wymagane są długie dżinsy i koniecznie ciepły sweter lub bluza. Codziennie tak samo, bo pogoda się nie zmienia, tak samo jak regulamin. Wszyscy wyglądamy identycznie i można jedynie pomarzyć o Mediolanie czy Paryżu, nie wspominając o Fashion Week'ach... Trzeba być dobrej myśli, może kiedyś?
Wracając do stylizacji to tiul, jak widać sprawdza się również w jej górnej części. Prześwitujący materiał jest świetnym rozwiązaniem do prostych przylegających topów - za każdym razem zrobi wrażenie, za każdym razem będzie wyglądać inaczej. Spodnie już widzieliście, a buty jakoś niedawno mi przyszły, jednak trochę za późno, bo razem ze śniegiem. Sama zdziwiłam się swoim wyborem, kiedy zdecydowałam się na ciemny róż, ale jestem bardzo zadowolona, bo potrafią odmienić każdy look. Myślę, że dzisiaj z tiulem i pasiastymi cygaretkami świetnie współgrają!

KLIKNIJ TU, ZAOBSERWUJ I BĄDŹ NA BIEŻĄCO

22 komentarze:

  1. Dość ciekawa propozycja. Sama chciałam sobie kupić ten tiul ale zrezygnowałam jednak chyba sobie go zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam dokładnie tą sytuację, gdy chcesz ubrać coś niekonwencjonalnego do szkoły, ale albo zakazuje tego regulamin, albo pogoda dokucza lub po prostu czuć strach przed tym, co inni powiedzą. Byłam kilka dni temu w szkole w bluzce na długi rękaw i do tego nałożyłam na nią bluzkę z krótkim rękawem. Brzmi nietypowo,ale właśnie o to mi chodziło. Czułam jednak gadanie i szepty na temat jak się ubrałam i zdecydowałam, że jednak nigdy tak nie pójdę do szkoły.
    Co do Twojej stylizacji - jest świetna, zaskakujesz ciągle!

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Połączenie fantastyczne, świetna bluzka

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. top i buty są genialne! cała kolekcja Rihanny jest świetna *.*
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tutaj się zmieniło o jeeju! ♥ Jest prześlicznie, uwielbiam czytać twoje posty a zdjęcia to petarda! :)
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wyglądają te bluzeczki ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz!

    Zapraszam na nowy post! Sprawdź KONKURS na końcu wpisu - DO WYGRANIA KOSMETYKI!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne zdjęcia!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Te buty! ♥ Świetne połączenie tej bluzki


    Nasz blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny kolor butów! Świetnie wyglądasz ♥ x

    londonkidx.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twoje stylizacje :) Bardzo mnie inspirujesz! Sama z chęcią założyłabym takie zestawienie, a szczególnie tą tiulową koszulkę.
    💦 YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twoje posty! :) Śliczne buty
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ci to wyszło! Bardzo mi się podoba, jednak eksperymentowanie chyba nie jest dla mnie ;)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zawsze świetny post! Na pewno wrócę :D
    Pozdrawiam
    nikolaprzybysz.pl-klikk

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna stylizacja! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  17. Superowo wyglądasz! <3


    Zapraszam do zaobserwowania mnie:
    K L A U D E N C J A


    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylizacija. Bardzo ładnie ci w kitce. always-claudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja, totalnie moje klimaty :)
    www.guesswhat.pl

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.