12/27/2016

VINTAGE








Przyznam szczerze, że z moją obietnicą coraz gorzej, bo zostały dokładnie 3 minuty do północy. Powyższe zdjęcia są zrobione w moim ulubionym stylu vintage, jak i przerobione w klimacie starej kliszy. Mam na sobie kabaretki, spodnie mom jeans, bluzkę z szafy taty oraz naszyjnik od Zaful, który dodaje efektu "wow". Miejsce tej sesji to po raz kolejny klimatyczny dom mojej babci. Ostatnio doszłam do wniosku, że wolę robić sesję w miejscach 'oldschool'owych'. Mają one swój urok, a ja bardzo to cenię w fotografii. Nowoczesna kompozycja wydaje mi się przy niej nudna, a moje stylizacje do niej nie pasują. Oczywiście jest to jedynie moje zdanie, a o gustach się nie dyskutuje. Dzisiaj bardzo krótko, no ale cóż w końcu już za kilkanaście godzin pojawi się kolejny post, więc do jutra! Dajcie znać, jak wam się podoba dobrze znany wam tutaj klimat i przeróbka zdjęć...

KLIKNIJ, ZAOBSERWUJ I BĄDŹ NA BIEŻĄCO

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam tego typu zdjęcia na twoim blogu! Ślicznie wyglądasz ♥ xx

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje zdjęcia zawsze wyglądają świetnie <33

    amelia-bloog.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł na takie miejsca do zdjęć jest naprawdę ciekawy i wyróżniasz się tym, więc to plus!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super te rajstopy wyglądają :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te zdjęcia! Super stylizacja:)
    Aagnesblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko, cudowne zdjęcia ♥ I w ogóle stylizacja świetna!

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham takie zdjęcia, masz piękną urodę ♥

    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.