1/19/2017

CAMEL COAT & SPORTY PANTS










PŁASZCZ - KLIK

SPODNIE - KLIK

Jeszcze nie tak dawno narzekałam na to, że mój płaszcz jeszcze nie doszedł z shein, a zima się kończy. Tymczasem okazuje się, że wcale go na razie nie potrzebuje. Jeśli chodzi o okres największej zimy to właśnie trwa i zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest moja puchowa bomberka. Co nie oznacza, że zimowy must-have się zmarnuje. Jestem pewna, że będzie idealny na okres wczesnej wiosny i wtedy też się tu pojawi, w lżejszym zestawieniu. Dzisiaj chcę pokazać wam bardzo niestandardową stylizację, ze względu na połączenie tego eleganckiego, długiego płaszcza z "dresem", złożonym ze zwykłej czarnej bluzy i welurowych dresów z paskami po bokach, rodem z lat 90. Uwielbiam sprzeczność między ubraniami - mogą być najprostsze, a razem tworzą coś genialnego. 
Chcąc nadać sesji jeszcze bardziej sportowego klimatu, jako miejsce wybrałam zaśnieżone boisko. Bramka okazała się strzałem w dziesiątkę. Szczególnie intrygujące okazały się zdjęcia, kiedy fotograf stała po innej stronie siatki niż ja. Przyznaję, że ciężko było nam się przebić przez śnieg po kostki, który w nadmiernych ilościach znalazł się w naszych butach, ugh. Jak myślicie, warto było? :)
Na koniec chcę zaprosić was na instagrama, bo w najbliższym czasie będzie się tam więcej działo (taką mam nadzieję) - klik!
dziękuję za każde kliknięcie w linki, dzięki wam liczba ubrań rośnie, jak i liczba stylizacji, każdy klik się liczy

KLIKNIJ, ZAOBSERWUJ I BĄDŹ NA BIEŻĄCO

29 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten post!!! Super wyglądasz!😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia i rewelacyjna stylizacja! :)
    U mnie na blogu trwa konkurs, w którym do wygrania dowolnie wybrane produkty z dwóch sklepów. Zapraszam Cię do wzięcia udziału. Reguły są banalnie proste, a możesz spróbować szczęścia w wygranej! :)
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja, masz też cudowny uśmiech! ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo! Świetna stylizacja ! Super połączenie i moj klimat! 👏🏻👏🏻👏🏻

    Pozdrawiam ciepło!
    Claudia xx
    www.thewhiteprint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta sprzeczność jest właśnie cudowna! Też ją uwielbiam, chociaż sama boje się z nią aż tak bardzo kombinować ;)
    Cudowne zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! :) Coś innego!

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna stylizacja! Bardzo w moim stylu.
    Zdjęcia piękne jak zawsze.
    Zapraszam: https://allforgirls-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz! Nigdy nie pomyślałabym o takim połączeniu! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia! Jesteś bardzo sympatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten płaszcz skradł moje serduszko, jest idealny.

    OdpowiedzUsuń
  11. zima jak widać cały czas nas zaskakuje haha ale już nie mogę doczekać się wiosny, albo lata
    pozdrowionka, mega podoba mi się ten płaszcz B)
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny ten płaszczyk!
    Świetnie połączyłaś stylizację do miejsca, fajnie to wygląda :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Niby taka sprzeczność, ale razem komponuje się to zadziwiająco świetnie!

    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku, ale to połączenie genialnie wyszło! Bardzo fajne zdjęcia, chyba opłacało się mieć tyle śniegu w butach, haha! ;)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. płaszcz cudowny, a uśmiech masz piękny! ♥

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładny plaszczyk, podobaja mi się takie, świetny jest !

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, ze było warto haha :) Zdjęcia wyszły cudownie.
    Bardzo podoba mi się płaszczyk :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  18. swietnie serio wygladasz :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny jest ten płaszczyk! ♥

    Zapraszam na ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna jestes *.*

    http://dianak-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna stylizacja, z resztą jak zawsze :) strasznie spodobały mi się spodnie, a płaszcz w takim kolorze muszę koniecznie gdzieś kupić;)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wonderful outfit! And I love your hairstyle! Lovely photos ♡

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * Blog de la Licorne *

    OdpowiedzUsuń
  23. super! zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny jest ten płaszczyk! ♥
    http://modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdecydowanie warto było! Uwielbiam twoją urodę i wyczucie stylu, a ta stylizacja jest świetna i w miarę możliwości postaram się nią zainspirować :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.