1/29/2017

EVERYTHING HAS AN END







Wszyscy to powtarzają, w kółko i w kółko, siedzi nam to w głowie, jak najnowszy hit z eski, no przynajmniej ja tak mam - "Wszystko ma swój koniec". Wakacje, ferie, wyjazdy, wycieczki, imprezy dobiegają kresu, razem z tym zdaniem. Wtedy wzmaga się w nas fala złości, smutku, żalu. Owszem, może i chwilowa, bo już po chwili budzimy się o 7:00 razem z alarmem, który zwiastuje wielki powrót do szarej rzeczywistości. (Czy tylko ja tak nienawidzę Morning flower z Samsunga?) To takie banalne, a jakieś monotonne i dołujące. I jeszcze wszyscy w okół śmieją się - "skończyły się żarty, zaczęły się schody, co?". Kolejny z ulubionych tekstów naszych rodziców, znacie to? Chyba już czuję jutrzejszy poranek, oj tak - chwilowa załamka, wrażenie, że jest środek nocy, uświadomienie sobie z kolejna wszystkiego, co mnie czeka i wielki finał - wkroczenie w monotonię. Tylko, co jest dla nas monotonią? Wczesna pobudka, szkoła, nauka, zajęcia dodatkowe, sen i 'historia zatacza koło'. Każdy z nas tak ma i nie należy się przed tym bronić. Gdybyśmy całe życie spędzali w samolocie to uwierzcie, że też byśmy mieli go dosyć - nawet ci najbardziej zapaleni podróżnicy. Im szybciej pogodzimy się, a nawet docenimy to co mamy, tym łatwiej będzie nam się żyło. Udało wam się już to, czy tak jak ja stoicie na dole schodów? Jakieś rady dla początkujących? Chętnie poczytam.
Przyznam szczerze, że na te ferie trochę zniknęłam i chyba dobrze mi to zrobiło. Kilka zdjęć na instagramie dało wam znać, że jeszcze żyję. Tydzień we Włoszech, w regionie Alta Badia - codzienna jazda na ukochanym snowboardzie i wieczorne rozmowy do późna, wydają się snem, a jednak tak szybko nie umkną mi z pamięci. Znowu przywiozłam piękne wspomnienia i żal mi było wyjeżdżać, ale taka jest kolej rzeczy. Chyba już coś o tym wiem, a wy jak myślicie?

KLIKNIJ, ZAOBSERWUJ I BĄDŹ NA BIEŻĄCO

16 komentarzy:

  1. Ale ci zazdroszczę, że byłaś w górach!
    Świetne zdjęcia!
    Ważne, że fajnie spędziłaś czas i masz co wspominać, nie można się wiecznie też bawić :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę wyjazdu w góry, monotonność czasami jest dobra, bo gdy po takim czasie życia z ciągle takim samym grafikiem pobudka, szkoła, nauka, dom to gdy zdarzy się w naszym życiu coś innego, niespodziewanego to daje jeszcze więcej radości :)

    poznacswiatl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja niestety tez wróciłam do szarej rzeczywistości czyli szkoła :/

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie moi rodzice zazwyczaj męczą mnie przysłowiem ,,wszystko co dobre,szybko się kończy'' I w sumie muszę przyznać im rację :) Zdjęcia są cudowne zwłaszcza te z książką w samochodzie ma coś w sobie :) ♥
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejku, ale pojeździłabym sobie na nartach :D
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozazdrościć takiego wypadu w góry! :)
    Super zdjęcia :)
    Pozdrawiam! :)
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, sama chętnie wybrałabym się w góry, no ale może za rok się uda :)

    lolliesolies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetne zdjęcia, zazdroszczę wyjazdu! A to co napisałaś - coś w tym jest. Gdyby nie było w naszym życiu trochę monotonii i schematów, to mniej docenialibyśmy nasze przygody.
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze coś odbije nas od rutyny i będzie to coś takiego wow! :) Nie zawsze o tym czymś pamiętamy, aczkolwiek nie ma nic lepszego niż dzień wolnego! A może i więcej. Z niecierpliwością czekam na swoje ferie, ale po drodze czekają mnie jeszcze sprawdziany i kartkówki... :(

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie za niedługo też już się kończą ferie i trzeba wracać do szkoły. Ale fajnie, że byłaś we Włoszech.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak, wszystko ma swój koniec i tego trzeba być świadomym. Nie warto zastanawiać się właśnie nad końcem tylko celebrować możliwie jak najlepiej wszystkie chwile. :)

    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudowne zdjęcia!!!
    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.