1/15/2017

IN BETWEEN














Mam na sobie: bluzkę, spodnie i kurtkę z Zary, buty - klik
Tytuł posta to również nazwa piosenki zespołu Linkin Park, z płyty Minutes to Midnight. Kto by pomyślał, że to właśnie ten krążek będzie tak na mnie działał? Wszystkie piosenki są niesamowite, a moje ulubione to właśnie In Between, Valentine's Day i No More Sorrow. Jeśli na waszych playlistach widnieją pustki to zachęcam do przesłuchania i koniecznie odezwania się, czy wam się podoba. Myślę, że zmieścicie to gdzieś między Shape of You i Castle on the Hill Ed'a Sheeran'a, prawda? 
Przechodząc do sedna - stylizacji i zdjęć na dziś - to nadal zastanawiam się, jaka siła wyciągnęła mnie z ciepłego domu w środek śnieżycy. Chyba to rozpoczęte właśnie ferie tak dobrze na mnie działają. Dzisiaj doszłam do czegoś istotnego jeśli chodzi o zimę - śnieg to wszystko czego potrzeba do cudownych zdjęć. Nie dosyć, że odbija on piękne jasne światło, to kiedy spada z nieba tworzy genialny bajkowy klimat. To jedna z cech, za które naprawdę lubię zimę. 
Przechodząc do stylizacji to po raz kolejny mogłabym umieścić ją w katalogu Zary. Mam na sobie kultowe mom jeans i cudowną bluzę/golf zapinany z kółeczkiem na ekspresie - jest to jeszcze nie tak popularny trend, który widziałam chyba tylko w Zarze. Nie chciałam po raz setny zakładać czarnego paska, więc dodałam zwykłą czarną sznurówkę (szkoda, że wcześniej nie zauważyłam, że poszła do góry, ugh). Do tego obiecana bomberka, już drugi raz na zdjęciach! Jak wam się podoba całość? 

KLIKNIJ, ZAOBSERWUJ I BĄDŹ NA BIEŻĄCO

14 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja a zdjęcia piękne! Ślicznie wyglądasz :*
    Uwielbiam śnieg na zdjęciach :)

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia ;) Lubię takie zimowe klimaty (na zdjęciach )

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Poprostu cudowna ♥♥♥ Jesteś Bardzo fotogeniczna !!!
    Miłego dnia
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja uwielbiam twoje outfity! Co nie ubierzesz to i tak wyglądasz genialnie! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia! :)
    werlka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie! Śnieg to wszystko czego potrzeba cudownych zdjęć <3

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz! :)
    Zima nadaje zdjęciom cudownego klimatu!

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja piękna,ale ja ubrałabym teraz bardzo modne KABARETKI do tego! Według mnie wygladaloby to uroczo i cudownie! Ja teraz znalazlam tyle perelek muzycznych,ze sama nwm czego szukac. A najlepsze w tym wszytskim jest to,że zupelnie ni są w moim guście,haha. POZDRAWIAM!
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Totalnie zakochałam się w pierwszym zdjęciu, haha! Świetne spodnie!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.