1/08/2017

LITTLE BEGINNING






Przedłużony weekend dał mi okazję do rozpoczęcia sezonu snowboardowego w Polskich Pieninach. Mimo pogody, która zdecydowanie nas nie rozpieszczała (-15°C), udało nam się przetestować wszystkie trasy od niebieskich po te czarne i to wielokrotnie. Cieszę się, że tak dobrze wykorzystałam te dwa dni. Uwielbiam jazdę na desce. Pamiętam, jak jako mała dziewczynka jeździłam na nartach i jak bardzo tego nie lubiłam, dlatego w wieku 10 lat postanowiłam zmienić dyscyplinę 'zimową'. Dzięki temu stałam się ogromną pasjonatką snowboardu. Aktualnie czekam na ten właściwy wyjazd do Włoch w Alpy. Naprawdę nie mogę się doczekać! Mam nadzieję, że tak jak co roku, przywiozę stamtąd mnóstwo zdjęć, bo górskie krajobrazy to coś cudownego.
Czy jest tu jeszcze jakiś fanatyk snowboardu, zapalony narciarz albo po prostu wielbiciel gór? Dajcie znać, chętnie poznam waszą opinię!

KLIKNIJ, ZAOBSERWUJ I BĄDŹ NA BIEŻĄCO

19 komentarzy:

  1. Jestem ogromną wielbicielką gór! Pierwszy i ostatni raz pojechałam w góry latem, gdy miałam 13 lat. Chciałabym jednak zobaczyć góry z perspektywy zimowej, bo na zdjęciach widoki są przepiękne!

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że nie dla mnie są sporty zimowe :)
    Jednak muszę przyznać, że zdjęcia i widoki są śliczne :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie umiem jeździć ani na tym, ani na tym, ale to super sprawa :) Cudne zdjęcia!

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy nie jeździłam, choć fajnie byłoby spróbować!


    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. to ja czekam na post z Alp :D
    http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sprawa!
    Nigdy nie jeździłam na snowboardzie, czy na nartach :D


    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem chyba jedyną osobą na świecie, która nigdy nie była na nartach i sprzętach tego typu ;-;. Świetne zdjęcia!
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super zdjęcia! Ja zawsze chciałam nauczyć się jazdy na desce, niestety jeszcze nie miałam okazji, ale gdy tylko się ona nadarzy to postaram się jej nie zmarnować!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię góry, ale sporty zimowe nie są dla mnie, choć uważam, że są ciekawe. ;D

    Nasz blog *KLIK*



    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie lubiłam jeżdżenia na nartach, ale nie próbowałam jeszcze na desce więc jestem ciekawa jakby mi szło :)

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie w te ferie chcę się nauczyć jazdy na snowboardzie! Ciekawe jak mi pójdzie!
    Świetny post. Zdjęcia przepiękne! :)
    Zapraszam : https://allforgirls-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę ale chciałabym się nauczyć! :) Zdjęcia są cuudowne ♥
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  13. Te zdjęcia są mega! Kiedyś chciałabym się nauczyć jeździć na snowboardzie :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w tym roku nie jadę na narty, ale Tobie życzę super wyjazdu, świetne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja niezbyt jestem zainteresowana sportami zimowymi... Jakoś nie ciągnie mnie do gór... Ale pierwsze zdjęcie jest naprawdę piękne!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale bym chciała pojeździć na snowboardzie! Mam nadzieję, że kiedyś będę miała taką okazję bo niestety do gór mam kawał drogi:(
    Świetne zdjęcia!

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  17. nawet sobie nie wyobrażasz, jak Ci zazdroszczę :/ mam nadzieję, że w ferie pojadę na narty, snowboardu nigdy nie próbowałam :(
    www.blog017.blogspot.com // wróciłam do blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia, ładne widoki :)
    http://aagnesblog.blogspot.com/2017/01/plany-twinslife-na-najblizszy-czas.html
    snapchat: ladyaagnes

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.