1/01/2017

NEW YEAR EVE













Niesamowicie szybko minęła mi tegoroczna przerwa świąteczna, jak i cały rok 2016. Ktoś spyta czy był on dla mnie dobry, czy czegoś żałuję? Potwierdzam, że był on przepełniony miłymi wspomnieniami, jak i tymi których wolałabym nie pamiętać, jednak wiem jedno - niczego nie żałuję. Pewna osoba powiedziała ostatnio: "Niczego nie żałuję, bo każda sytuacja wpłynęła na to gdzie w tej chwili jestem i nie potrafiłabym też niczego cofnąć, więc nie warto się nad tym zastanawiać". Trafiło to do mnie i rzeczywiście się z tym zgadzam, a wy?
Czy mam jakieś postanowienia na rok 2017? Owszem, mam, a nawet podzielę się tymi najważniejszymi. Pierwszym z nich jest to, że chciałabym zorganizować sobie czas w ten sposób, żeby posty na blogu były systematyczne. Mogłabym obiecać teraz, że będą się one pojawiały trzy razy w tygodniu, ale boję się, że nie będę w stanie tego zrealizować. Dlatego nie rzucam słów na wiatr, a będę starała się udowodnić sobie, że dam radę i potrafię dotrzeć do wyznaczonych celów. Kolejnym postanowieniem jest zmiana postrzegania życia i nastawienia do świata. Zawsze zazdrościłam tym, którzy potrafią cieszyć się dniem i podchodzić do wszystkiego z uśmiechem. Słyszałam, że wtedy lepiej się żyje, więc dlaczego by nie spróbować...?
Ostatnim bardzo ważnym dla mnie celem jest ukończenie gimnazjum z wysokimi wynikami i dostanie się do liceum, w którym chciałabym kontynuować naukę. Wydaje się to takie proste i nudne, a mimo to niesamowicie ważne. Mam nadzieje, że ten rok będzie dla mnie dobry i pozwoli mi na ciągły rozwój i realizację.
Tak właśnie wyglądała moja pierwsza tegoroczna notka. Liczę, że poznam również wasze postanowienia i podzielicie się nimi w komentarzach. Chcę też znać waszą opinię na temat powyższych zdjęć. Sylwester w tym roku był naprawdę udany i pozostawia ze sobą wspaniałe wspomnienia. Myślę, że atmosferę widać powyżej. Tym razem postanowiłam też dodać kilka zdjęć zrobionych telefonem, ze względu na wyjątkowo szybkie rozładowanie się mojego aparatu. Chyba nikt nie ma mi tego za złe, prawda? A więc jak wam się podoba relacja?

KLIKNIJ, ZAOBSERWUJ I BĄDŹ NA BIEŻĄCO

10 komentarzy:

  1. Ale fajna ekipa! Szczęśliwego Nowego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że świetnie się bawiłaś! Życzę Szczęśliwego Nowego Roku i coraz większego rozwoju bloga! :D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że miałyście świetną atmosferę, pozdrawiam :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia śliczne :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi tak samo szybko mineła przerwa świąteczna :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia, musiało być wesoło xd
    http://aagnesblog.blogspot.com/2017/01/the-first-high-school.html
    Snapchat: ladyaagnes

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia, widać, że świetnie się bawiłyście.
    Wszystkiego dobrego na nowy rok!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zwykle świetne zdjęcia, uwielbiam je!
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajny klimat tych zdjęć! Moim postanowieniem noworocznym jest przede wszystkim kontynuowanie postanowień, które na przestrzeni kilku lat sobie obrałam. Oprócz tego mam też trochę drobniejszych rzeczy, które chcę żeby weszły mi w nawyk już w styczniu. I mam wielką nadzieję, że uda mi się jeszcze lepiej wypełniać plany związane z moją działalnością w Internecie! Szczęśliwego nowego roku!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Ci wytrwałości w postanowieniach, świetne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.