1/04/2017

NO DETAILS? NO EFFECT.











SWETER - KLIK

TOREBKA - KLIK

Jeśli śledzisz mnie już od dłuższego czasu to możesz pamiętać to kultowe miejsce na zdjęcia, które nie raz się tu pojawiło. Stary "dworek" jest znany u nas, jako jeden z najlepszych teł do różnych sesji. Jest też uwielbiany przez pary ślubne i fotografów. Słowem genialny i przepiękny. Byłam tam z przyjaciółką dokładnie w ostatni dzień roku 2016. Dalej nie wierzę, że w wirze przygotowań zdążyłyśmy zrobić tą sesję. Udało się i nawet ja sama ją uwielbiam. Lubię klimat tego miejsca, mam do niego sentyment. 
Dzisiejsza stylizacja jest bardzo prosta i klasyczna, a takich tutaj niewiele. Często mieszam totalnie różne style, dodaje elementy z czasów naszych rodziców... no dobra może i powyższe kolczyki nie są wymysłem 21 wieku, jednak zawsze warto dodać coś od siebie, nie? W każdym razie moją ostatnią obsesją jest sweter, który dostałam od zaful. Nie dosyć, że jest z golfem to nadaje się na największe zimy, które akurat do nas przyszły, a do tego ma bardzo uniwersalny kolor i luźne rękawy tzw, nietoperze, których akurat nie widać na zdjęciach. Może następnym razem... Do tego proste dżinsy z Bershki, również znany płaszcz mojej mamy, ciepłe "botki?" i kolczyki koła, bez których stylizacja nie mogła się obejść. Co myślicie o całości? Yes or not?

KLIKNIJ, ZAOBSERWUJ I BĄDŹ BA BIEŻĄCO

15 komentarzy:

  1. Ale świetne wyglądasz! A ta sesja - naprawdę wyszła genialnie, wow!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny golfik i buty :D
    obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem na tak, bardzo ładnie wyglądasz i zdjęcia również są cudowne :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju sesja rewelacyjna *-* Miejsce jest takie magiczne *-*
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo spodobał mi się ten sweter :)
    Na pewno to miejsce również by mi się spodobało :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zakochana w całej tej stylizacji ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ty śliczna jesteś ! :) Stylizacja zwyczajna i tak najlepiej!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Monique ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia wyszły świetnie, a w tej stylizacji bardzo ładnie wyglądasz.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia i stylizacja również fajna :)
    http://aagnesblog.blogspot.com/2017/01/the-first-high-school.html
    Snapchat blogowy: ladyaagnes

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętasz może gdzie kupiłaś te cudowne buty? *-*
    sama sesja świetna, podoba mi się. genialne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są perfekcyjne!! Masz świetny styl <3
    Pozdrawiam, Marlena :*

    AARLENAA.BLOGSPOT.COM - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz bardzo ładny blog i super fryzurkę. Płaszcz to cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  13. rzeczywiście bardzo ładne miejsce na zdjęcia:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.