2/19/2017

BLACK AND PINK








Mam na sobie: różową bluzę bomberkę z weluru z Bershki, spodnie z Benetton'a i chocker z Stradivariousa
Wiele osób pytało mnie ostatnio o różową bomberkę i chociaż post z nią całkiem niedawno pojawił się na blogu, to wasze zainteresowanie przekonało mnie do dodania kolejnego. Tym razem to niesamowicie wygodne połączenie lekko za dużych cygaretek w delikatną różową kratkę i białego t-shirt'a. Stylizacja można powiedzieć jest zupełnie nie w mojej kolorystyce, ale to kwestia przekonania do tych jaśniejszych i żywszych barw. W końcu wiosna zobowiązuje. Może powinniśmy powoli przekonywać się do kolorów? Tytuł posta ma na celu przekazać wam, że cały świat nie kręci w okół czarnych i białych ubrań i warto czasem złamać zasady. Mam ogromny respekt do blogerek, które potrafią bawić się kolorami i jednocześnie wyglądać elegancko, modnie. Wymaga to dużego wyczucia estetyki i dobrego gustu. Każda/y z nas dobrze wie, że najlepiej czuje się zakładając czarne rurki i jasny t-shirt czy bluzę. Dlatego moje wyzwanie dla was brzmi: Wyjdź ze swojej strefy kontrolnej i załóż coś, czego normalnie nie założyłabyś do szkoły, żeby się nie wyróżniać. Niech to będzie jeden dzień w miesiącu, później tygodniu, a za którymś razem zdasz sobie sprawę, że to nic takiego i oryginalność nie sprawi ci już nigdy problemu. Challange accepted?

KLIKNIJ, ZAOBSERWUJ I BĄDŹ NA BIEŻĄCO

22 komentarze:

  1. welur + bomber kacet = cudo! uwielbiam ten trend, a połączony z modną tkaniną, świetnie wygląda :)

    Kisses, Patt

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bomberka i chocker ;). Ostatnio mnie ciągnie do lata i jakiś żywych kolorów, ale nie mam na nic pomysłu XD.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia!

    https://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest ta bomberka!
    Ja od jakiegoś czasu zdałam sobie sprawę, że nie warto kupować tyle ciemnych ciuchów. Czas zmienić swoją szafę! :D
    Pozdrawiam :*
    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała stylizacja, zaskakująca lekkością i pewnego rodzaju magnetyzmem. :) Kolor lakieru na paznokciach dopełnia całość i wygląda mega zjawiskowo. :)

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  6. CHALANGE ACCEPTED! A ja mam pytania dla odmiany,haha- robisz zdjecia samowyzwalaczem czy ktos CI je robi,haha? CUdowna ta bomberka! wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko jaka jesteś piękna! Zazdroszcze ci urody i karnacji do bólu <3
    Piękny zestaw

    KLIK faimfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta bomberka jest po prostu przecudowna!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz nie moge sie doczekac twoich wiosennych stylizacji :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz nie moge sie doczekac twoich wiosennych stylizacji :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Challenger akcept :) dresy z Adidasa narescie pojda w ruch :)

    Zaobserwowalam;)

    Wpadnij zobaczyc nowy post o kabaretkach :) jesli ci sie spodoba blog zaobserwuj :)
    http://puuudi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry pomysł taki challenge! :) Jak na razie poszłam do szkoły we wszystkim (tak, nawet w różowych dresach) :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja jest świetna, piękny kolor bomberki :D uwielbiam takie kolory ale jakoś często w nich nie chodzę :c
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  14. Bomberka wprost genialna! Perfekcyjnie :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja! Nie dziwię się, że bomberka chwyciła za serca czytelników, bo wygląda naprawdę super. :)

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja! A bomberka to cudo!

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam na Ciebie PATRZEĆ, za każdym razem zachwycam się Twoją urodą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojeju widziałam cię dziś :D może się myles ale byłaś dziś w mojej szkole i grałaś mecz siatkówki <3
    Świetna stylizacja <3
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bomberka jest cudowna ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja! :)
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna bomberka, uwielbiam takie połączenia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.