2/12/2017

JEANS JEANS






Klasycznie daję znać o swoim zdaniu dopiero na koniec tygodnia - w niedzielę. Nie mogę się z tym wszystkim zorganizować. Chyba wykryłam u siebie jakąś chorobę dwubiegunową. Potrafię z minuty na minutę zmieniać nastrój z dobrego na zły i na odwrót. Ktoś wie jak się z tego wyleczyć albo ma tak samo? Koniecznie dajcie znać. 
Przyznam, że cały ostatni tydzień obiecywałam się jakąś większą sesję na dworze, ale kiedy przyszedł weekend - nauka, choroba - udało się tylko zrobić zdjęcia w ciepłym domu. Jak ja całkiem lubię zimę, tak już mam jej dosyć. Skończyły się święta i snowboard i przykro mi stwierdzić, że śnieg i niskie temperatury są już mI zbędne. W każdym razie na zdjęciach widzicie moje ulubione bardzo kontrowersyjne połączenie różnych odcieni dżinsu. Znowu naoglądałam się pięknych zdjęć na Pintereście i zakochałam się w tych dziwacznych kombinacjach. Dają mi one motywację do realizacji wszystkich pomysłów, które zalegają w notatkach w telefonie i komputerze. Poza tym możecie zobaczyć nasz 'chwalebny' polski wymysł klapek i sandałek ze skarpetkami, który już ostatniego lata pojawił się na ulicach Londynu, Mediolanu czy Paryża podczas tygodni mody. Myślę już o innych sesjach z nimi w roli głównej, tak żeby lepiej je wyeksponować. Także do następnego! Dajcie znać, co myślicie o zdjęciach w pomieszczeniach i o czym chcielibyście poczytać w następnym poście? Może poruszę jakiś ciekawy temat, który was interesuje...

KLIKNIJ, ZAOBSERWUJ I BĄDŹ NA BIEŻĄCO 

19 komentarzy:

  1. Oj zdjęcia w ciepłym domku... U mnie też wygrywają i jakoś nie mam ochoty na wychodzenie z domu :/ Tymbardziej Kiedy kończą mi się ferie :( myśl że jutro muszę wstać O godzinie 6rano dołuje mnie totalnie :/ Pięknie wyglądasz :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj zdjęcia w ciepłym domku... U mnie też wygrywają i jakoś nie mam ochoty na wychodzenie z domu :/ Tymbardziej Kiedy kończą mi się ferie :( myśl że jutro muszę wstać O godzinie 6rano dołuje mnie totalnie :/ Pięknie wyglądasz :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju jak spojrzałam na te skarpetki to miałam w oczach widok moich braci 6 lat temu :D Miłe to są wspomnienia :D
    Dżins bardzo ci pasuje! :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ale sztosik zdjecia! <3


    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia :) !
    Jeansy są idealnym kompanem do różnych stylizacji ;)
    Diamentowe myśli - klik
    Zapraszam na najnowszy post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem przeglądam pinterest, ale nie umiem za bardzo znaleźć nic super. Jedyne inspiracje, jakie udaje mi się tam kolekcjonować te te dotyczące wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Klapki i skarpety wyszły za Polskę, no nie wierzę! :D Super się wszystko ze sobą komponuje, ale jestem zakochana w tych spodniach :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyjdzie jeszcze pora na zdjęcia w plenerze. Teraz trzeba uważać na choroby :)

    Koszula jest świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeansy są śliczne! Uwielbiam ten odcień! ♥ Uwielbiam ten trend, klapki i skarpety ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. No proszę jacy nasi rodacy są stylowi, najpierw wszyscy się śmieją, a potem cały świat tak nosi!
    Swoją drogą, uwielbiam Twój styl. Zawsze łączysz ubrania inaczej niż wszyscy i wyglądasz mega wyjątkowo! :)
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jak zwykle swietnie <3 uwielbiam twoj styl <3
    magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Spokojnie ja też tak miewam, że najpierw się śmieje a za chwilę chce płakać to chyba jest normalne albo my jesteśmy jakieś inne haha. Dla mnie mogła bym już wiosna przyjść, chodź dzisiaj było piękne słonce czułam się jakby już była ona :) Świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, nigdy nie sądziłam, że takie połączenie może dobrze wyglądać :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja lubię sesje w pomieszczeniach, o ile są ciekawie zaaranżowane :) Fajne wyglądasz!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietne zdjęcia! Uwielbiam Twoje poczucie estetyki ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne okulary <3

    http://imrosem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Każdy chyba ma takie zrywy emocjonalne haha, super Ci w tych okularach!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.